سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آگهی مشاغل تهران و اصفهان

 

فن کویل دیواری


 فن کویل دیواری یکی دیگر از انواع فن کویل های مورد استفاده در ساختمان های تجاری و اداری است. فن کویل های دیواری جمع و جور، کم حجم و بسیار زیبا هستند و در زیبایی عملکرد منحصر به فردی دارند. انواع مدل های متعدد فن کویل از نوع دیواری با توجه به ظرفیت و قدرت هوادهی تولید و عرضه می شوند. با استفاده از این فن کویل ها می‌توانید سرمایش و گرمایش مورد نیاز ساختمان را تامین کنید.
فن کویل های دیواری بر اساس طراحی منحصر به فردی که دارند، قادرند در سریع ترین زمان ممکن و سرمایش و گرمایش مورد نیاز محیط را با کیفیتی بالا تولید کنند. این فن کویل ها سیستم فیلتراسیون قوی دارند؛ بنابراین این قدرت را دارند که هوا را از انواع آلودگی ها، گرد و غبار و ذرات معلق پاکسازی کرده، سپس هوایی تازه و مطبوع در محیط انتشار دهند.
به علت اهمیت زیادی که فن کویل های دیواری در تامین هوای مطبوع ساختمان های مختلف دارند، در این مقاله قصد داریم تا در خصوص ویژگی ‌های فن کویل دیواری، عملکرد و اجزای آن مطالب مفیدی بیان کنیم. اگر در خصوص فن کویل های دیواری سوالی دارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تولید کننده دستگاه های تهویه مطبوع مشاهده امکانات خطوط تولید شرکت تک سارال

چیلر تراکمی آب خنک

داکت اسپیلت زانتی

چیلر تراکمی هوا خنک

ایرواشر

مینی چیلر

فن کویل سقفی

 

آشنایی با فن کویل دیواری
فن کویل های دیواری در صورتی که به طور ناگهانی خاموش یا قطع شوند به صورت خودکار با همان تنظیمات قبلی راه اندازی می شوند. همچنین کاربران می ‌توانند در راحت ترین حالت به آسانی با استفاده از ریموت کنترل بی سیم دستگاه را تنظیم کنند. ریموت بی سیم این امکان را به کاربران می دهد که در 24ساعت شبانه روز به طور دلخواه، هر زمان که دلشان بخواهد بتوانند دستگاه هواساز را خاموش و روشن کنند.
فن کویل دیواری قابلیت تعمیر و نگهداری آسانی دارد. همچنین این سیستم ها مجهز به جعبه برق ضد حریق هستند. هنگامی که فن داخلی دستگاه هواساز با سرعت بسیار بالایی کار می کند، علاوه بر اینکه میزان مصرف برق کاهش می یابد، صدای کمی نیز در محیط ایجاد می شود. زمانی که دمای محیط متعادل می شود دستگاه به حالت خواب می رود. این عملکرد در فصول گرم سال به طور اتوماتیک سرمایش را افزایش داده، سپس دما را ثابت نگه می دارد. حالت خواب موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و ایجاد آسایش و راحتی برای کاربران می شود.
فیلترهای مورد استفاده در فن کویل های دیواری قابلیت شستشو دارند و بسیار مقاوم هستند به صورتی که چندین سال می توانید از این فیلترها جهت تولید هوای پاک بهره ببرید. از دیگر ویژگی های فن کویل دیواری می توان به فین های آلومینیومی مورد استفاده در دستگاه اشاره کرده. طراحان برای اینکه دستگاه هواساز بتواند عملکرد بالایی داشته باشد از فین های آلومینیومی جهت افزایش سرعت و تبادل حرارتی در فن کویل ها استفاده کرده است.
 تمامی فن کویل های دیواری حالت سه سرعته دارند؛ بنابراین کاربران می توانند مطابق با ارتفاع سقف جریان هوا را تنظیم کنند. همچنین فن های مورد استفاده در این هواساز ها امکان هوادهی بالا با صدای کم را داشته و قادرند به طور یکنواخت هوای سالم و تمیز تولید کنند.

قیمت فن کویل دیواری
هزینه خرید فن کویل دیواری با توجه به برند و کشور سازنده، نوع و مدل دستگاه، ظرفیت، قدرت موتور و ابعاد آن تعیین می شود. به علت نوسانات موجود در بازار خرید و فروش انواع فن کویل های دیواری توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاوران ما در کارخانه تولید سیستم های تهویه مطبوع تک سارال تماس بگیرید. انواع فن کویل های دیواری به صورت اینترنتی در فروشگاه ما به فروش می رسد. با مراجعه به بخش محصولات می توانید ضمن مشاهده انواع فن کویل های دیواری، سقفی، زمینی و... از جزئیات و قیمت خرید آن ها نیز مطلع شوید. بعد از مشاهده دستگاه و جزئیات آن در صورت تمایل می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید. تمام سفارش های مربوط به فن کویل دیواری بعد از ثبت در سریعترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال می شود.

نصب فن کویل های دیواری
فن کویل های دیواری به صورت روکار نصب می‌ شوند و به علت جمع و جور بودن فضای کمی اشغال می ‌کنند. نصب و سرویس این دستگاه های هواساز بسیار آسان است. فن کویل دیواری به این دلیل که در معرض دید قرار می گیرد بسیار زیبا و کاربردی طراحی می شود.
به علت اهمیت زیادی که نصب فن کویل های دیواری در کارکرد آنها دارند، باید از افراد آموزش دیده و ماهر جهت نصب آنها کمک بگیرید. افراد ماهر و آموزش دیده به علت تجربه و اطلاعاتی که طی سال ‌ها فعالیت خود در خصوص نصب، سرویس و تعمیر انواع فن کویل های دیواری داشته اند، با تمام جزئیات کار آشنا هستند و اگر در روند نصب دستگاه مشکلی پیش بیاید به راحتی می توانند آن را حل کنند.
اما برخی افراد به دلیل هزینه‌ های مربوط به نصب ترجیح می دهند با پرداخت هزینه ای اندک از افراد تازه کار جهت نصب، تعمیر یا سرویس این دستگاه هواساز کمک بگیرند. به هیچ عنوان نباید کیفیت را فدای قیمت کنید. چون که نصب فن کویل دیواری تاثیر زیادی در روند تولید سرمایش و گرمایش مورد نیاز ساختمان دارد.
 اگر یکی از مراحل مربوط به نصب ایراد داشته باشد حتماً در آینده عملکرد دستگاه با مشکل روبرو خواهد شد. در این صورت ممکن است برخی از قطعات آسیب ببینند و شما مجبور به پرداخت هزینه های زیادی جهت تعویض و تعمیر فن کویل کانالی خواهید بود. برای جلوگیری از این مشکل در همین اول کار بهتر است از خدمات افراد متخصص جهت نصب انواع فن کویل بهره ببرید.

فن کویل دیواری یکی دیگر از دستگاه های هواساز است که از دو قطعه اصلی فن و کویل در کنار یکدیگر تشکیل شده است. این دستگاه از سیستم فیلتراسیون قوی برخوردار است که می ‌تواند هوای مورد نیاز ساختمان را از انواع آلودگی ها پاکسازی کرده سپس در محیط انتشار دهد.
برای خرید این دستگاه می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید.
 اگر در خصوص عملکرد، اجزا و ویژگی های فن کویل های دیواری سوالی دارید، بهتر است با استفاده از شماره های زیر با ما تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

 


سوراخ کاری بتن

سوراخ کاری بتن با دستگاه کرگیری

عملکرد دستگاه کرگیری بتن به صورت چرخشی و نیروی پیش راننده قابل‌ تنظیم توسط اپراتور است. نیروی لازم برای گردش موتور دستگاه کرگیری از طریق الکتریسیته، بنزین و یا سیستم های هیدرولیک تامین می شود. سوراخکاری بتن با دستگاه کرگیری قوانین و ضوابط خاص خود را دارد که باید رعایت شوند.
دستگاه کرگیری برای سوراخکاری بتن بیشتر از نیروی برق استفاده می کند تا آسیب های لازم به حداقل برسد. دستگاه کرگیری بتن به علت اصطکاک بالا هنگام سوراخکاری گرمای زیادی تولید می کند که دلیل آن از بین رفتن الماس های سرمته کرگیر و همچنین اعمال فشار بیش از حد به موتور دستگاه است.
کنترل افزایش دما در حین اجرای کرگیری اهمیت بالایی دارد. کارشناسان خدمات کرگیری بتن برای کنترل افزایش دما معمولا از آب استفاده می کنند. به هنگام استفاده از آب جهت کنترل افزایش دما در حین اجرای عملیات باید گرد و غبار ناشی از حرکت مته نیز کنترل شود.
 توصیه می کنیم از سیستم کرگیری مرطوب با اتصال و تنظیم جریان آب به دستگاه جهت کنترل دمای دستگاه و مته و همچنین کاهش گرد و غبار و آلودگی محیط استفاده کنید.
به علت اینکه امروزه سوراخ کاری بتن بیشتر با دستگاه کرگیری انجام می گیرد ما در این مقاله قصد داریم تا در خصوص سوراخ کاری بتن با دستگاه کرگیری مطالب مفیدی ارائه کنیم. اگر در خصوص سوراخ کاری بتن با استفاده از دستگاه کرگیری سوالی دارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
روش سوراخ کاری بتن با دستگاه کرگیری
مهندسان جهت سوراخ کاری سازه های بتنی از دستگاه های مخصوص استفاده می کنند. روش اجرای سوراخ کاری بتن به این صورت است که ابتدا جهت سوراخ کردن سازه های بتنی از مته های دوار تو خالی استفاده می شود. بعد از اینکه دستگاه در محل مورد نظر و زاویه دلخواه محکم شد، توسط دستگاه شروع به دوران می کند و آرماتور ها و دیگر موانعی که در سر راه او وجود دارد را برش داده به طرف عمق حرکت می کند.
در این مرحله از سوراخ کاری بتن با دستگاه کرگیری اپراتور ابتدا از یک انکر رزرو شده کوچک جهت نصب پایه دستگاه روی دیوار استفاده می کند، این پایه کوچک به عنوان نگهدارنده دستگاه عمل می کند. نگهدارنده دستگاه باعث می شود سوراخ کاری سازه های بتنی بدون توجه به زاویه به صورت یکنواخت و دقیقا در همان محل مورد نظر انجام گیرد.
بعد از محکم شدن پایه دستگاه، کار بعدی سوار کردن مته کرگیری است. اندازه و ابعاد مته دستگاه با توجه به پروژه تغییر می کند. بعد از سوار شدن مته دستگاه روشن می شود و همزمان وقتی که به دستگیره دستگاه فشار وارد می کنید، دستگاه از آب به عنوان خنک کننده استفاده می کند و مته به درون سطح رانده شده و بتن را سوراخ می کند.
بیشتر مته هایی که جهت سوراخ کاری سازه های بتنی مورد استفاده قرار می‌ گیرند برای عمق 12 الی 14 اینچ ساخته شده‌ اند اما افراد بر حسب نیاز خود می ‌توانند از رابطه های مخصوص افزایش طول مته، عمق سوراخکاری را افزایش دهند. بعد از این که عمل سوراخ کاری تمام شد نمونه همراه مته بیرون می آید و در صورتی که نمونه خارج نشد، می توانید آن را به صورت دستی خارج کنید.
در نتیجه با خارج شدن نمونه استوانه ای، سوراخ کاری بتن با دستگاه کرگیری به پایان رسیده است.

اجرای کلیه خدمات کرگیری بتن در تهران و سراسر ایران خدمات کرگیری بتن شامل:

برش بتن در تهران

قیمت دستگاه کرگیری بتن
قیمت دستگاه کرگیری بتن به نوع آن بستگی دارد. دستگاه های کرگیری طبق کارکردی که دارند به دسته های بنزینی، برقی و هیدرولیکی تقسیم می شوند. در این میان دستگاه‌ های برقی بیشترین کاربرد را دارند.
 از نظر قیمت اگر بخواهیم این سه نوع دستگاه ها را با یکدیگر مقایسه کنیم معمولاً دستگاه های بنزینی قیمت پایین تری دارند اما با وجود قیمت پایینی که دارند به دلیل قدیمی بودن مشکلاتی دارند و به همین دلیل مورد استقبال قرار نمی گیرند.
دستگاه های هیدرولیکی عملکرد خوبی دارند و ار تکنولوژی جدیدتری بهره مند هستند اما قیمت بالاتری نسبت به سایر دستگاه ها دارند و به همین دلیل بیشتر کاربران از دستگاه های برقی جهت سوراخکاری بتن استفاده می کنند.
سوراخ کاری بتن با دستگاه کرگیری یکی از نوین ترین شیوه هایی است که مورد توجه کاربران زیادی قرار می گیرد. دستگاه کرگیری برقی از طرفی تکنولوژی جدید تری نسبت به دستگاه های بنزینی دارد و از طرف دیگر طبق عملکرد منحصر به فردی که دارد در اکثر پروژه ها نیاز کاربران را برطرف می کند. علاوه بر این مزیت ها، دستگاه کرگیری برقی تنوع بیشتری نیز دارد و به همین دلایل بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.
  دستگاه های کرگیری بیشتر به صورت وارداتی خریداری می ‌شوند و قیمت آنها به قیمت ارز بستگی دارد. در بین دستگاه های کرگیری بتن، دستگاه کرگیری هیلتی شهرتHILTI DD200  قابل توجهی دارد و با توجه به کیفیت بالای قطعات الکتریکی و مکانیکی در پروژه های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.
 اگر می خواهید بهترین دستگاه کرگیری بتن را داشته باشید تنها کافی است با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید.
لیست قیمت هزینه سوراخ کاری بتن با دستگاه کرگیری
هزینه سوراخ کاری سازه های بتنی با دستگاه کرگیری به چند عامل مهم بستگی دارد، به طور معمول هزینه های مربوط با افزایش قطر کرگیری قیمت اجرای آنها افزایش می یابد. در قطر های پایین کمتر از 2 اینچ به این دلیل که استهلاک مته زیاد است و تعداد سگمنت های برنده کم است، این نوع سوراخ کاری از قیمت بالاتری نسبت به قطر های معمول برخوردار است.
عامل مهم دیگر در تعیین هزینه های سوراخ کاری بتن با دستگاه کرگیری ضخامت مقطعی بتن است که توسط دستگاه کرگیری هیلتی سوراخ می شود. معمولاً این ضخامت بین 40 تا 50 سانتی متر قرار دارد اما در اندازه ضخامت مقطعی محدودیتی وجود ندارد و با توجه به طراحی سازه های بتنی ممکن است سوراخ هایی با عمق بیشتر از 2 متر بر روی بتن ایجاد شود.  بنابراین هزینه‌ های کرگیری بتن نیز نسبت به عمق و ضخامت مقطع تغییر می کند.

در این مقاله سعی کردیم روش سوراخ کاری سازه های بتنی با دستگاه کرگیری و قیمت این دستگاه را بررسی کنیم. همچنین لیست قیمت هزینه سوراخ کاری بتن با دستگاه مخصوص کرگیری را بیان کردیم. اگر با وجود توضیحات این مقاله در خصوص سوراخ کاری بتن با دستگاه کرگیری سوالی داشته باشید، می توانید با ما تماس بگیرید.

 


برگزاری کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی و  کلاس های غیر حضوری آموزش زبان انگلیسی کودکان به روشی صمیمانه و با سالها تجربه در کسب بهترین نتیجه در یادگیری زبان کودکان

به عقیده من که سال هاست به کار آموزش زبان آنلاین کودکان و نوجوان مشغولم ، بهترین سن برای یادگیری زبان دوم، چهار و نیم سالگی است .اگرچه  در مورد سن شروع زبان آموزی اختلاف نظرهای بسیاری میان زبان شناسان و روان شناسان وجود دارد اما تحقیقات اخیر نشان میدهد این سنی است که هم روانشناسان و هم زبان شناسان بر آن توافق دارند .رشد مغزی کودک در این سن به حد مطلوب و خوبی رسیده است. مشکلات زبانی که کودک در ابتدای شروع به سخن گفتن دارد به حداقل میرسد .کودک در این سن از نظر زبانی باید خاصیت روایتگری داستان را داشته باشد و بتواند با حداقل کلمات داستانی نسبتا بلند و نه چندان پیچیده بسازد. در حین داستان گفتن کودک میتوان به قدرت قوه تخیل او نیز پی برد و اینکه او چقدر از این قوه و درک بهره میبرد .
 تمام کارهایی که کودک با دست و پاهایش انجام میدهد به او در رشد مغزی و زبانیش کمک میکند هر چه کودک فعال تر باشد هوش زبانی و گفتاریش نیز بالاتر است . فعالیتهایی نظیر سفال سازی، لگو بازی ، خانه سازی و انواع بازیهای فکری تاثیر بسیار مثبتی در رشد کودک و سرانجام دریافت نتیجه مطلوب در یادگیری و کلاس زبان آنلاین کودکان یا هر زبان دیگری به عنوان زبان دوم دارند

آموزشگاه زبان انگلیسی کودکان در اصفهان

آموزش کودکان از 4.5تا7سال با استفاده از روش jolly phoniesروش برتر آموزش کودکان در انگلستان متنوع و شاد همراه با فیلم آموزشی ،موسیقی و بازی

آموزش کودکان بسیار متنوع هست کودکان با استفاده از فیلم و موسیقی و شعر زبان را فرامیگیرند

در این روش بر خلاف معمول تدریس در محیطی شاد و جذاب انجام میشود معلم در این روش همبازی بچه است و کودک به بهترین نحو زبان انگلیسی را می آموزد
مناسب برای تدریس در مهد و پیش دبستانی ها آماده قرارداد با مهدها و پیش دبستانی ها

آموزش زبان انگلیسی کودکان در اصفهان

کودکان گلهای بی نظیر باغ زندگی اند. همه می دانند چقدر زیباست همبازی شدن با آنها؛ زیرا در این دنیای پرهیاهو، آنها صادق، بی آلایش و پاکند .بیایید دست در دست هم برای آموزش این عزیزان قدم برداریم. آموزشی که در خور این فرشتگان کوچک باشد. آموزشی غیرمستقیم، شاد، جذاب و البته پرمحتوا. لطفا مرا در انجام این رسالت یاری کنید

آموزش زبان انگلیسی کودکان در اصفهان

 

 آموزش زبان انگلیسی با روشی شاد و جذاب برای کودکان و نوجوانان،روش تدریس خاص کودکان به نام jolly phonics

 

 

لیست کتاب هایی که در این آموزشگاه تدریس میشود

Every body up / Big English / Speak now / jolly phonics / family and friends / first friends / big fun / vision / prospect

 

جهت تایین سطح و شرکت دادن کودکان و نوجوانان عزیز در کلاس های آموزشی خانم نجفی

 

با شماره تلفن 09137168752  تماس بگیرید 

 

 


امروزه برای آسان‌تر شدن بازیافت دو روش به وجود آمده است که نام آن دو روش عبارت است از: تفکیک ضایعات در مبدا و تفکیک ضایعات در مقصد. تفکیک در مبدا اصولا به تفکیک هایی می گویند که در خیابان ها و انواع فروشگاه ها و در سطح شهر می باشد و این به روش سطل‌های جداسازی و سبد‌ها انجام می‌شود. تفکیک در مقصد اصولا به تفکیک هایی می گویند که مکان ویژه ایی را درنظر گرفته‌اند که نام آن مکان ، مرکز بازیافت می‌باشد.
از چیز‌هایی که شاید به روشنی توجه ما را جلب نمی‌کند اما فقدان آن چهره و محل زندگی‌مان را مختل و زشت کرده، نبودن خریدار ضایعات آن هم به صورت حضور درمحل می‌باشد. یکی از وظایف شهروندی و اجتماعی ما علاوه بر تفکیک زباله ‌ها از ضایعات ، سپردن ضایعات مختلف به خریداران ضایعات در محل می‌باشد تا هم خود ما از مواد قابل استفاده خود سود کنیم و هم به منابع ملی کمک کرده باشیم. دراین مطلب تلاش کردیم اهمیت حضور خریدار ضایعات در محل را برجسته کرده و نشان دهیم.

 

خریدار ضایعات آهن

کارخانه خریدار ضایعات آهن تهران به مدیریت آقایان عبدی و نوری به سرعت در محل حاضر شده و با قیمت عالی ضایعات آهن را خریداری میکند

خریدار ضایعات تهران قیمت ضایعات فلزی قیمت انواع ضایعات آهن در تهران خریدار ضایعات آهن مرکز خرید و فروش ضایعات

برای اطلاع از قیمت روز ضایعات آهن به صفحه اصلی همین سایت مراجعه کنید یا با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

 

خریدار ضایعات در محل تهران

  ?‎ 09124199829


   برای پاک کردن لکه روی مبل پارچه ای شستشوی لکه روغن از مبلمان این مطلب را کامل بخوانید
شستشوی لکه روغن از مبلمان

چگونه لکه ی روغن را از روی مبلمان پاک کنیم؟
بعد از یک روز طولانی لذت بخش ترین کار تماشای تلویزیون روی کاناپه با یک ظرف چیپس , اسنک , تنقلات و ... است حتی برای کودکان نیز نشستن روی کاناپه و خوردن تنقلات می تواند جذاب باشد. ولی فاجعه زمانی است که بخت با شما یار نباشد و چند قطره روغن روی کاناپه دوست داشتی و زیبای شما بریزد. اینجاست که تنها کاری که در آن لحظه دارید فقط پاک کردن لکه از روی کاناپه و یا مبلمانتان می باشد.
لکه ی چربی جز سخت ترین لکه ها می باشد که پاک کردن آن زحمت زیادی دارد و اگر با دقت و به سرعت انجام نشود ممکن است برای همیشه ماندگار بماند.
در ادامه سعی دارید  بدون استفاده از خدمات گران مبل شویی در محل به نکات کلیدی و مهم برای پاک کردن لکه ی چربی از روی مبلمان بپردازیم:
برداشتن روغن اضافی از روی کاناپه
برای پاک کردن لکه ی چربی از روی مبلمان یا کاناپه اولین کاری که می کنید با قاشق و یا هر وسیله ی دیگری چربی اضافی را تا جای ممکن از روی کاناپه جدا کنید . پس از آن یک حوله ی کاغذی و یا یک پد جذب کننده روی لکه قرار دهید و چند دقیقه صبر کنید تا اضافی روغن جذب پد شده و از پارچه مبلمان یا کاناپه جدا شود .
جذب روغن باقی مانده روی کاناپه
پس از آن مقداری ماده ی جذب کننده ی روغن روی لکه ی ایجاد شده بریزید. شما می توانید از جوش شیرین , پودر بچه و یا پودر صابون برای جذب کردن روغن باقی مانده روی مبلمان استفاده کنید. بدین صورت که روی لکه را با پودر بچه , جوش شیرین و یا نمک کاملا بپوشانید.
بعداز ریختن پودر روی لکه باید 10 تا 20 دقیقه صبر کنید سپس با یک مسواک , پودر را روی لکه پخش کنید تا جایی که روغن جذب پودر شده و از پارچه جدا شود . پس از آن با جاروبرقی کاملا پودر بچه و یا جوش شیرین را جارو کنید تا از روی مبلمان جداشود.
حالا وقت آن است که لکه ی ایجاد شده را با یک محلول شوینده ملایم کاملا برطرف کنید.
پاک کردن لکه ی روغن از روی کاناپه با پودر صابون
بهترین ماده لکه بر به خصوص لکه چربی از روی کاناپه یا مبلمان پودر صابون است. یک قاشق پودر صابون را با مقداری آب مخلوط کرده و یک محلول غلیظ درست کنید و با مسواک و یا اسفنج روی لکه بکشید و سپس آن را با یک دستمال تمیز و خشک پاک کنید.  
پودر صابون یک لکه بر قوی است و برای پاک کردن هر لکه ای از روی فرش و مبلمان مفید می باشد.
پاک کردن لکه ی روغن از روی کاناپه با آب و آمونیاک
اگر لکه همچنان باقی بود مقداری آب و آمونیاک را با مقدار مساوی تقسیم کنید و این محلول را با اسفنج روی لکه بکشید و پس از آن یک دستمال مرطوب کودک برداشته و لکه را پاک کنید. الکل موجود در دستمال مرطوب کودک به از بین بردن چربی کمک می کند و باعث پاک شدن لکه ی چربی از روی مبل شما می شود.
پاک کردن لکه ی روغن از روی کاناپه با پراکسید هیدروژن
چند ساعت صبر کنید اگر لکه همچنان باقی بود مقداری آب را با پراکسید هیدروژن ترکیب کرده و یک پارچه تمیز را به آن آغشته کرده و روی لکه بکشید تا چربی مانده را بردارد. این کار را تا جایی انجام دهید که لکه به طور کامل از بین برود .

اگر لکه لجباز بود و همچنان باقی مانده بود بهترین کار کمک گرفتن از خدمات حرفه ای شست و شوی مبلمان در منزل است

 

دستگاه مبل شویی صنعتی

دستگاه مبل شویی و موکت شویی

دستگاه مبل شویی دریلی

مبل شویی

موکت شویی


تاسیسات سنگ شکن|اصفهان سنگ شکن|دستگاه سنگ شکن

ابر کلمات جستجو شده : تاسیسات سنگ شکن اصفهان سنگ شکن خرید سنگ شکن فکی سنگ شکن فکی سنگ شکن  نوار نقاله اصفهان نوارنقاله اصفهان سنگ شکن فکی اصفهان شرکت اصفهان سنگ شکن فک سنگ شکن دستگاه فک esfahansangshekan فروش نوار نقاله در اصفهان فروش بلبرینگ , ساخت نوار نقاله اصفهان قیمت سنگ شکن فکی قیمت دستگاه سنگ شکن فکی ماسه شوی ماسه شوی  نوار نقاله قیمت دستگاه سنگ شکن و سرند قیمت سنگ شکن قیمت سنگ شکن و ماسه شور گیبربکس نوار نقاله ماسه شور نوارنقاله دپوسازی ویبراتور طبقه esfahan sang shekan ساخت نوارنقاله سازنده دستگاه سنگ شکن

 تلفن:03137472353


مرجع دامنه Domain Authority از یک وب سایت تعدادی است که توسط Moz توسعه یافته است و به عنوان معیار مقایسه ای برای اهمیت و قدرتمند بودن وب سایت شما عمل می کند. تبلیغات ادامه مطلب را در زیر بخوانید نحوه تعریف Moz این است: Domain Authority معیار محاسبه شده Moz برای میزان رتبه بندی یک دامنه مشخص در نتایج جستجوی Google است. این اطلاعات براساس فهرست وب Mozscape ساخته شده است و شامل تعداد پیوندها ، نمرات MozRank و MozTrust و ده ها عامل دیگر است.
این از یک مدل یادگیری ماشین برای یافتن الگوریتمی پیش بینی شده استفاده می کند که با رتبه بندی هزاران نتیجه جستجو که ما در برابر آن پیش بینی نمی کنیم ، بهترین ارتباط را داشته باشد. Domain Authority در مقیاس 100 نقطه ای اندازه گیری می شود. اگر سایت شما در دهه 20 است ، خیلی گرم نیست. اگر سایت شما در دهه 90 است ، واقعاً خوب کار می کنید. چرا مهم است معیار Domain Authority ثابت کرده است که یکی از معتبرترین اعداد برای تعیین موفقیت یک وب سایت در SERP است. DA بالاتر همیشه به بازدید بیشتر و رتبه بندی بهتر جستجو تبدیل می شود. من یک نمودار برای کمک به شما در درک DA خود ایجاد کرده ام.

مرجع دامنه خود را پیدا کنید ("از کجا آن را پیدا کنید") ، و سپس وضعیت خود را پیدا کنید. تبلیغات ادامه مطلب را در زیر بخوانید خوشبختانه ، شما می توانید Domain Authority خود را با کار دقیق و مداوم بهبود بخشید. از کجا می توان آن را پیدا کرد Domain Authority برای هر وب سایتی به صورت عمومی در دسترس است.
می توانید از منابع رایگان زیر استفاده کنید http://www.opensiteexplorer.org/ (محدودیت: سه روزانه بدون اشتراک پولی) http://www.bulkdachecker.com/ - (DA را برای حداکثر 200 URL در یک زمان فراهم می کند) سرعت سایت (زمان بارگذاری) سرعت وب سایت اساساً همان سرعتی است که در مرورگر کاربر نشان می دهد. از نظر فنی ، سرعت سایت به زمان بارگذاری بستگی دارد. زمان بار تأخیر را از نقطه ای که کاربر درخواست ارسال می کند محاسبه می کند. زمان سرور شبکه و زمان مرورگر هر دو در معادلات ، همراه با اندازه صفحه (با بایت اندازه گیری می شوند) و درخواست ها در نظر گرفته می شوند. اگرچه فاکتورهای فنی متنوعی برای بارگذاری زمان وجود دارد ، اما مهمترین موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد تعداد ثانیه / میلی ثانیه است که برای نمایش صفحه شما لازم است. چرا مهم است سرعت سایت به دو دلیل مهم - 1) سئو و 2) تجربه کاربری بسیار مهم است. از نظر سئو ، آشکار است که Google سایت های دارای زمان بارگذاری طولانی را بی ارزش می کند. این ممکن است به مسئله تجربه کاربر مرتبط باشد. صفحاتی که بارگیری آنها مدت زیادی طول می کشد دارای نرخ گزاف گویی بالاتر و میزان تعامل کمتری هستند.
با کلمه کلیدی قهرمان قفل را باز کنید (ارائه نمی شود) تمام کلمات کلیدی ارگانیک خود را در GA و معیارهای عملکرد خاص آنها مشاهده کنید. امتحان رایگان. در هر زمان لغو کنید پشتیبانی حرفه ای تنظیم 4 دقیقه ای. آزمایش رایگان را شروع کنید تبلیغات شما این را به صورت تجربی می دانید. اگر بارگیری یک صفحه طولانی شود ، احتمالاً بی تاب می شوید. برای گذراندن زمان در هنگام مشاهده صفحه بارگیری آهسته ، می توانید روی یک برگه جدید کلیک کنید. یا ، ممکن است شما به طور کلی آن را فراموش کنید. از کجا می توان آن را پیدا کرد انواع مکان های مفید وجود دارد که می توانید معیارهای اندازه گیری سرعت سایت را دریافت کنید.
در اینجا سه ??مکان برتر برتر وجود دارد: Quicksprout - (افشای کامل ، این شرکت من است) ابزار تجزیه و تحلیل من به شما یک نمره سرعت اساسی و یک گزارش کامل می دهد. "نمره سرعت" یک عدد مفید برای تعیین نحوه رتبه بندی شما ، همراه با زمان بارگذاری (در چند ثانیه) ، اندازه صفحه و درخواست ها است. 
یک گزارش پیشرفته تر (همچنین رایگان) یک بازخوانی گرافیکی کامل از معیارهای سرعت را بر اساس تجزیه و تحلیل محتوا ، نوع صفحه / پرونده / اندازه / زمان بارگذاری ، عملکرد امتیازدهی ، همراه با یک سری توصیه ها ارائه می دهد. تبلیغات ادامه مطلب را در زیر بخوانید PageSpeed ??Insights - ابزار توسعه دهنده Google ابزار Google Pagespeed یکی دیگر از منابع مفید و رایگان در دسترس برای اطلاعات سرعت است. تجزیه و تحلیل آنها نمایشگرهای دسک تاپ و موبایل را به همراه امتیازات ، تصاویر و توصیه ها برای سایت شما فراهم می کند. 8 نکته مهم SEO در مورد هر وب سایت تست سرعت وب سایت Pingdom تجزیه و تحلیل سریع و آسان سرعت سایت توسط ابزار Pingdom ارائه شده است. بازخوانی Pingdom امتیاز عملکرد و زمان بارگیری را بر حسب میلی ثانیه نشان می دهد.
 
بک لینک
بک لینک به هر پیوندی از سایت خارجی به سایت شما گفته می شود و بهترین نوع بک لینک آنهایی است که از داخل رپورتاژ آگهی به سایت لیتک داده میشود پون هم دایمی و طبیعی است کل شرکت ها هستند که فقط به تجزیه و تحلیل این مجموعه داده اختصاص دارند. تعداد بی شماری روش وجود دارد که می توانید این داده ها را تکه تکه کنید ، تجزیه و تحلیل کنید ، تجزیه کنید ، تفسیر کنید و مشاهده کنید ، اما معیار ساده ای که می خواهم به آن اشاره کنم تعداد لینک های برگشتی است. تبلیغات ادامه مطلب را در زیر بخوانید چرا مهم است این یک واقعیت بلامنازع در دنیای SEO است که بک لینک مهمترین م mostلفه سلامتی و سلامتی یک وب سایت است. بدون بک لینک قوی ، بهینه سازی موتور جستجو ، قدرت ، ترافیک و موفقیت بسیار کمی در بازاریابی دیجیتال دارید. هنوز هم بسیار مهم است که سایت شما از انواع بک لینک های قوی برخوردار باشد تا به موتورهای جستجو نشان دهد که سایت شما با ارزش ، مفید و شایسته رتبه بندی بالا است. بک لینک ، یا به طور جامع تر ، یک سایت

این مطلب میتواند برای کسی که در زمینه خدمات تاسیات حرارتی برودتی فعالیت دارد مفید باشد.
یک کمپرسور بسته در صورتی سالم است که دارای شرایط زیر باشد:
1- بین سیم پیچ های آن قطعی وجود نداشته باشد.
2- سیم پیچ استارت و سیم پیچ کار دارای مقاومت باشند (مقاومت سیم پیچ کار کم تر از سیم پیچ استارت است).
3- هیچ کدام از سیم پیچ ها با بدنه اتصالی نداشته باشند.
4- بعد از روشن شدن کمپرسور در لوله ی رانش فشار خروجی وجود داشته باشد (بیش تر از فشار کار کندانسور در دمای تقطیر).
5- جریان بی باری کمپرسور کم تر از جریان نامی دستگاه تبرید (دستگاهی که این کمپرسور بایستی بر روی آن نصب گردد) باشد.
توجه: معمولاً بر روی کمپرسورها جریان الکتریکی نامی درج نمی شود، چون هر کمپرسوری با هر نوع ماده مبرّد یک جریان نامی دارد ولی بر روی آن ها جریان لحظه ای راه اندازی را که همان جریان روتور قفل شده باشد (L.R.A) می نویسند تا براساس این جریان کلید، فیوز، کابل و دیگر اجزای الکتریکی مدار انتخاب شود.
6- صدای کار کردن کمپرسور کاملاً عادی باشد.

  • تعمیرات سردخانه در تهران
  • تعمیر کمپرسور سردخانه در تهران

در جدول 2-2 مشخصات چند نمونه کمپرسور بسته نشان داده شده است

آزمایش سالم بودن کمپرسور بسته

تعمیر موتورخانه در تهران

تعمیرات موتورخانه شوفاژ

شرکت تعمیر و نگهداری موتورخانه

تعمیرات تخصصی موتورخانه

نظارت دقیق واحد کنترل کیفیت انجام می شود. شرکت تهویه سازان تک سارال شرکت تهویه مطبوع در تهران تولید کننده دستگاه تهویه مطبوع شرکت های فعال در زمینه سیستم های تهویه مطبوع ساختمان بزرگترین شرکت تهویه مطبوع ایران تولید کننده محصولاتی چون : انواع هواساز ، ایرواشر ، چیلرهای آب خنک و چیلر تراکمی هوا خنک ، پکیج یونیت ، کندانسور هوایی کندانسینگ یونیت ، اکونوپک ، فن کویل و سایر محصولات سفارشی از جمله مواردیست که در این واحد تکمیل و آماده تحویل می شوند. پرفروش ترین محصولات این کمپانی در سال جدید: فن کویل کاستی، چیلر تراکمی آب خنک، زنت آپارتمانی

تعمیر و نگهداری موتورخانه تاسیسات

تعمیر پمپ

جدول 2-2-مشخصات چند نمونه کمپرسور بسته با مبرد a134
1-5-2-آوومتر (مولتی متر): آوومتر (مولتی متر) دستگاهی است که می توان به وسیله ی آن چند کمیت مختلف را اندازه گرفت. کلمه ی آوومتر ساخته شده از کلمات آمپر، ولت، اهم و متر است. از این دستگاه می توان هم برای اندازه گیری و هم برای عیب یابی استفاده کرد. این دستگاه در دو نوع کتابی و انبری ساخته می شود و هر نوع آن به دو صورت عقربه ای (انحرافی) و دیجیتالی موجود است.
اهم متر: با استفاده از اهم متر می توان قطع و یا وصل بودن مدار الکتریکی قطعات الکتریکی یا سیم کشی دستگاه تبرید را آزمایش کرد و از سالم یا خراب بودن آن ها مطلع شد. اهم متر یک وسیله ی بسیار خوب برای عیب یابی مدارهای الکتریکی است.
آوومتر انبری: مولتی متر انبری نوعی دستگاه اندازه گیری مرکب الکتریکی است که از آن برای اندازه گیری جریان متناوب، ولتاژ متناوب و مقاومت الکتریکی استفاده می شود. البته از این دستگاه برای اندازهگیری جریان متناوب (حتی جریان های متناوب بالا) بیش تر استفاده میشود.
اجزای ساختمان آوومتر انبری
1- دو فک، یکی ثابت و دیگری متحرک، که به شکل انبر نسبت به یکدیگر قرار گرفته اند. به همین جهت است که این وسیله را آمپرمتر (آوومتر) انبری می نامند.
2- اهرمی که فکّ متحرک را باز و بسته می کند.
3- کلید انتخاب مقیاس که با آن می توان حداکثر مقادیر عبوری جریان-ولت و اهم را انتخاب کرد.
4- صفحه ی مدرّج که بر روی آن تقسیمات مربوط به شدت جریان، ولتاژ و مقاومت درجه بندی شده است.
5- دو رشته سیم رابط دارای فیش و در بعضی یک رشته سیم مجهز به باتری قلمی برای اندازهگیری مقاومت.
6- دو عدد جا فیش محل اتصال سیم های رابط.
7- پیچ تنظیم مکانیکی برای انطباق عقربه روی صفر صفحه ی مدرّج.
8- پیچ ولوم برای تنظیم صفر اهم متر (adj-zero).
9- کلید قفل عقربه که با آن بعد از اندازه گیری، عقربه را قفل می کنند و بعد با فرصت کافی مقدار آن را می خوانند.
شکل 17-2 شکل ظاهری و قسمتهای مختلف مولتیمتر کتابی و آوومتر انبری را نشان میدهد

آزمایش سالم بودن کمپرسور بسته


الف) نمای ظاهری آوومتر کتابی دیجیتال
ب) نمای ظاهری مولتی متر کتابی دیجیتال با قابلیت اندازه گیری درجه حرارت
ج) قسمت های مختلف آوومتر کتابی دیجیتال    د) مولتی متر انبری دیجیتال
شکل 17-2-چند نوع مولتی متر کتابی و انبری
    هـ) آوومتر انبری دیجیتال با قابلیت اندازه گیری فرکانس     و) آمپرمتر انبری دیجیتال
ادامه ی شکل 17-2-چند نوع مولتی متر کتابی و انبری


طریقه ی اندازه گیری جریان متناوب
1- ابتدا عقربه را در صورتی که روی صفر قرار ندارد به وسیله ی پیچ تنظیم مکانیکی بر روی صفر منطبق کنید.
2- کلید انتخاب مقیاس را روی آمپرمتر قرار دهید. چنان چه حدود آمپری را که می خواهید اندازه بگیرید نمی دانید ابتدا کلید را روی حداکثر آمپر قرار دهید. در صورتی که عقربه ی دستگاه در وسط یا نیمه ی دوم صفحه ی مدرّج قرار نگیرد باید کلید انتخاب مقیاس را کم کرد تا عقربه تا آن جا که ممکن است به وسط صفحه حرکت کند.
3- اهرم را فشار دهید تا فک متحرک از فک ثابت جدا شود.
4- سیم حامل جریان متناوب را داخل فضای بین دو فک قرار دهید و اهرم را آزاد کنید تا فکها به یکدیگر وصل شوند. مقدار آمپری را که عقربه در صفحه ی مدرّج نشان می دهد بخوانید.
5- توجه داشته باشید که فقط یک سیم (فاز یا نول) باید بین فضای دو فک قرار گیرد در غیر این صورت آمپرمتر عدد صفر را نشان می دهد (شکل 18-2).

 

روش اندازه گیری شدت جریان با آمپرمتر انبری

در صورتی که شدت جریان کم باشد می توان دو یا چند حلقه از سیم را در بین دو فک قرار داد در این حالت شدت جریان خوانده شده تقسیم بر تعداد حلقه ها برابر با آمپر مصرفی خواهد بود (شکل 19-2).
(الف)                                    (ب)
    (ج)
شکل 19-2-در اندازه گیری شدت جریان های کم-مقدار جریان خوانده شده بر تعداد حلقه ها برابر با شدت جریان مدار خواهد بود.
2-5-2-دستور کار شماره ی 3: آزمایش سالم بودن سیم پیچ کمپرسور بسته
وسایل و ابزار موردنیاز: مولتی متر یا اهم متر، فازمتر، انبردست، پیچ گوشتی و یک کمپرسور مستعمل.
مراحل انجام کار
1- در جعبه ی اتصال برق کمپرسور را باز کنید.
2- سلکتور مولتی متر را بر روی اهم (K10R×) قرار دهید و عقربه ی آن را بر روی صفر تنظیم کنید.
3- یکی از سیم های رابط اهم متر را به بدنه ی کمپرسور (به نقطه ای که رنگ نداشته باشد) و سیم دیگر رابط را به ترتیب به ترمینال های مشترک (C)، رانیننگ (R) و استارت (S) کمپرسور وصل کنید. در صورتی که در سه حالت عقربه اهم متر منحرف نشود سیم پیچ کمپرسور اتصال بدنه ندارد (شکل 20-2).
4- سلکتور اهم متر را بر روی درجه ی 1R× قرار دهید و صفر آن را تنظیم کنید.
5- یکی از سیم های رابط اهم متر را به ترمینال C و سیم رابط دیگر را اوّل به ترمینال S (شکل 21-2-الف) و سپس به ترمینال R کمپرسور (شکل 21-2-ب) وصل کنید. در دو حالت بایستی عقربه ی اهم متر منحرف شود و مقدار مقاومت بین C-R کم تر از مقاومت بین C-S باشد.
4Ω < 11ΩRC-S > RC-R ⇒
6- یکی از سیم های رابط اهم متر را به ترمینال R و سیم رابط دیگر را به ترمینال S کمپرسور وصل کنید. در این حالت بایستی مقدار مقاومت خوانده شده از اهم متر برابر با مجموع مقاومتهای بین C-R و C-S باشد (شکل 21-2-ج).
 Ω15=  4+  11RR-S = RC-S + RC-R ⇒ RR-S =
گزارش کار را در دفتر مخصوص بنویسید و جهت بررسی و کنترل به هنرآموز کارگاه تحویل دهید.



جدول 3-2 مقدار تقریبی مقاومت سیم پیچ اصلی و استارت چند نوع کمپرسور بسته را نشان می دهد. این مقادیر برای تمام کمپرسورهای بسته صدق نمی کند.

قدار تقریبی مقاومت سیم پیچ اصلی و کمکی چند نوع کمپرسور تک فاز بسته


کمپرسورهای بسته در کارخانه ی سازنده از روغن شارژ می شوند و به بازار عرضه می گردند. پس از تعمیر نیز لازم است، بعد از تخلیه ی روغن قبلی، براساس کاتالوگ کارخانه ی سازنده به مقدار لازم، روغن در کمپرسور آن ها شارژ شود. در جدول 1-2 مشخصات چند نمونه کمپرسور و مقدار روغن لازم برای هریک مشخص شده است. نوع روغن به کار رفته در کمپرسورها بستگی به نوع ماده ی مبرّد دارد. معمولاً برای سیستم های تهویه مطبوع مانند  چیلر، کولر گازی، پکیج) با ماده ی مبرّد 22 از روغن نمره ی 300 یا 4GS و برای سیستم های سردخانه ای (یخچال، فریزر و دستگاه های مشابه) با ماده ی مبرّد 12 از روغن نمره ی 150 یا 3GS استفاده میشود. در سیستم های تبرید که ماده ی مبرّد آنa134 باشد از روغن 100SL استفاده می شود

  • تعمیرات سردخانه در تهران
  • تعمیر کمپرسور سردخانه در تهران

شارژ روغن کمپرسور

خدمات گروه تاسیساتی در تهران پرشین برودت

تعمیر کولرگازی در تهران

تعمیر و نگهداری پکیج در تهران

  پالت پلاستیکی در تهران

سرویس چیلر

تعمیر چیلر جذبی

خدمات چیلر

تعمیرات چیلر تراکمی

سرویس کار چیلر در تهران


شارژ روغن کمپرسورهای بسته چیلر:
با قرار دادن لوله ی مکش کمپرسور در ظرف روغن و به کار انداختن کمپرسور روغن شارژ میشود که مقدار آن معمولاً بر روی کمپرسور بر حسب سانتی متر مکعب نوشته می شود.
جدول 1-2-مقدار روغن چند مدل کمپرسور بسته
اختصارات: خنک کن روغن= OC استاتیک= S
2-4-2-دستور کار شماره ی 2: شارژ روغن کمپرسورهای بسته
ابزار و وسایل مورد نیاز: شلنگ شارژ، ظرف روغن مدرّج، روغن کمپرسور.
مراحل انجام کار
1- به اندازه ی موردنیاز، روغن کمپرسور تمیز را در داخل ظرف مدرّج بریزید.
2- یک سر شیلنگ را به لوله ی شارژ کمپرسور و سر دیگر آن را داخل ظرف روغن قرار دهید.
3- لوله ی مکش را با درپوش یا انگشت مسدود نموده و کمپرسور را روشن کنید. روغن به داخل کمپرسور جریان می یابد.
4- بعد از تمام شدن روغن درون ظرف، کمپرسور را خاموش کنید و شلنگ را از آن باز کنید.


رفع مشکل جوندگان در مرغداری ها و دامداری ها با دستگاه دفع حشرات و آفات ایران دی اچ امکانپذیر است. این دستگاه الکترونیکی در دو نوع صنعتی و خانگی میتواند به مرور زمان محیط را از حشرات و جوندگان خالی کند.



دستگاه دفع حشره مغازه

دستگاه دفع حشره رستوران

دور کننده حشرات هتل

دفع حشرات هتل

دفع حشره در بیمارستان

کنترل حشره در انبار

کنترل و برنامه ریزی برای از بین بردن جوندگان  ، باعث جلوگیری از ورود و نفوذ دوباره آن ها می شود .

مرغداران زیادی اهمیت رعایت بیوسکوریتی (امنیت زیستی) در کنترل بیماری ها و بالا رفتن سود خود را می دانند.

با همه گیر شدن بیماری آنفولانزای طیور و خطرات احتمالی اهمیت بیوسکوریتی (امنیت زیستی) آشکارتر شده است.

و با وجود اهمیت بسیار زیاد آن بسیاری از مرغداران موارد امنیت زیستی را اجرا نمی کنند یا اصلا باور ندارند.

 

راهنمای خرید گوسفند زنده در تهران 

گوسفند زنده

فروش گوسفند زنده در تهران

 


چرخه انتقال بیماری را بشکنید

بیوسکوریتید ، عبارتست از اجرای برنامه هایی جهت پیشگیری از انتقال و وقوع بیماریهای عفونی و تضمین سلامت دام و طیور.

نحوه آلوده شدن گله های طیور به عوامل بیماری زا طی چرخه ای صورت می گیرد که به آن زنجیره ی انتقال می گویند.

 


عوامل بیماری زا در طیور

در بین جانوران موذی موجود در مرغداری ،جوندگان به عنوان مهمترین عامل انتشار عوامل بیماری زا به شمارمی روند

این موجودات به دلیل توانایی خاص در نفوذ به مرغداری و سالن ها و

همچنین ساخت لانه در داخل و اطراف سالن های مرغداری نقش مهمی در انتقال عوامل بیماری زا ایفاء می کنند.

علاوه براین ، وجود جوندگان ، پرنده را نسبت به برخی بیماری ها حساس تر می کند

در صورت نفوذ جوندگان به مرغداری و سالن مرغداری با خطر جدی مواجه می شود

در این حالت مرغدار جهت کنترل جوندگان و همچنین احتمال زاد و ولد در محیط  ، باید بلافاصله از کارشناسان در این خصوص مشاوره بگیرد

 


تغذیه موش‌های خانگی و موش های صحرایی

موش‌های خانگی و صحرایی همه چیزخوار هستند

موش‌های صحرایی در صورت دسترسی به گوشت ، گوشت مصرف می کنند.

بااین‌حال هنگام کمبود منابع غذایی ، آن‌ها تقریباً هر چیزی نظیر صابون یا لاشه حیوانات را مصرف می کنند.

موش‌های صحرایی معمولاً هر روز آب مصرف می کنند

در حالی که موش‌های خانگی بدون آب تا چند روز قادر به زندگی هستند.

دفع موش در سقف کاذب

دفع موش در بیمارستان

دفع موش در کافه

دفع موش در سوله

دفع موش در نانوایی

دفع موش از فروشگاه

دفع موش از کارگاه

دفع موش هتل

دفع موش از قنادی


تفاوت بین موش صحرایی و موش خانگی

ساده ترین راه برای تمایز بین این دو جونده مهاجم بررسی فضله های آن‌هاست.

فضله های موش‌های خانگی سیاه و به اندازه دانه برنج می باشند،

درحالی‌که فضله های موش‌های صحرایی سیاه و به اندازه لوبیا می-باشند.

 


تشخیص وجود موش در محیط

موش های خانگی در روز و روشنایی قابل مشاهده هستند

صدا جویدن، صدای بالا رفتن از دیوارها ، صدای جیغ (جیرجیر)

بوهای مُشکینی که مدام به مشام می رسند از علائم وجود جوندگان هستند.

فضله و روغن موی موش ها ، لایه ای روغنی که بر روی لوله ها مشاهده می شود

موش‌های صحرایی تنها در صورت پرجمعیت بودن در روشنایی روز قابل‌ رؤیت هستند

چشم موش صحرایی نور را منعکس میکنه در تاریکی با یک چراغ قوه پرنور به دنبال آن ها بگردید

فضله  که در طول دیوارها ، پشت اشیاء و مجاورت انبارهای خوراک می توانید آن ها را مشاهده کنید

 

دفع پشه از قنادی

دفع پشه از نانوایی

دفع حشره در نانوایی

دفع سوسک در نانوایی

دفع پرنده در سوله

دفع پرنده

دستگاه دور کننده پرندگان

فراری دادن کبوتر از بالکن

دفع سوسک در کافه

دفع سوسک در بیمارستان

 آیا دستگاه دفع حشرات کارایی دارد؟

بله دستگاه دفع حشرات التراسونیک ایران دی اچ کارایی لازم را دارد، چرا که مجوزهایی که به این دستگاه داده شده و تمام نشان ها و ایزو هایی که شرکت ایران دی اچ دارد گویای کارایی بی نظیر این دستگاه است و اگر این دستگاه کارایی لازم را نداشت یا آسیبی به انسان یا حیوانات خانگی می رساند هیچ نشان و استانداردی دریافت نمیکرد. این دستگاه کارایی دارد و البته نمی توان توقع داشت که در حین به برق وصل کردن مانند حشره کش های قرصی که سریع قرص ها شروع به داغ شدن کرده و با ماده ی شیمیایی آن درهوا پخش شود ضررهایی که این قرص ها برای انسان ها دارد این چنین نیست. تمام دستگاه هایی که در دنیا و مشابه دستگاه دفع حشرات التراسونیک ایران دی اچ هست اگر در دیگر سایت هایی مثل آمازون و سایت های معتبر دنیاب بینید و مطالعه بکنید تمام این دستگاه ها بازده زمانی بین 2 تا4 هفته دارند که این 2 تا 4 هفته به این دلیل است که صوتی که این دستگاه ایجاد میکند برای انواع حشرات در فضای منزل پر شده و پس از اشباع کامل عملکرد خورد را نشان می دهد. ضمن اینکه این 2 تا4 هفته زمانی که حشرات این صدا رابشنوند سیستم عصبی آنها را دچار اختلال کرده و اذیت میشوند و از محیط دور شده و به این صورت دستگاه کاراییخود را نشان می دهد.باید صوت در منزل یا محلی که حشرات هستند اشباع شود و باید این صوت به صورت دائمی باشد که حشرات کلافه شده و سیستم عصبی آنها دچار مشکل شود. بعد از اینکه دستگاه ایران دی اچ در منزل یا محل مورد نظر نصب شد تماس های مکرری از مشتریان داریم که میگویند حشرات در محل خیلی زیاد شدند، باید بگوییم که این این نشانه ی خوبی است چون تاثیر گذاری دستگاه را نشان می دهد. به طور مثال خود ما انسان ها زمانی که عصبی هستیم، غذا نمیخوریم، راه میرویم و کلافه ایم . دقیقا هنگام کار دستگاه ایران دی اچ برای حشرات هم همین اتفاق میفتد و حشرات از لانه خود بیرون آمده و چون نمی توانند دیگه مسیر یابی کنند به وسط سالن یا روی کابینت آشپزخانه ها راه میروند و همه ی اینها نشانه اذیت کردن دستگاه و تاثیر صدای تولید شده ی آن بر روی سیستم عصبی حشرات هست. درحین کلافگی و عصبی شدن حشرات تولید مثل آنها هم کم میشود و تغذیه ی آنها دچار مشکل میشود و بعداز 4 هفته از محیط خارج میشوند و فرار میکنند و بر اثر عدم تغذیه و عقیم شدن می میرند.

سمپاشی منازل در تهران

آفت کش های میکروبی

از بین بردن موش

ترکیبات شیمیایی حشره کش

دفع ساس در بیمارستان

سمپاشی بیمارستان

دفع سوسک بیمارستان

دفع سوسک شرکت

دفع حشرات فست فود

سمپاشی مغازه

سمپاشی فروشگاه

مبارزه با ساس هتل

مبارزه با مگس مغازه