سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آگهی مشاغل تهران و اصفهان

در غرفه(شرکت تولیدی صنعتی کلار پویا )، در کنار انواع شیرآلات زیبا، چند نوع شیر به چشم م یخورد که جدید و متفاوت م ینمود .به گفته مهندس سعید خرسندی، مدیر فروش و بازرگانی و مدرس دانشگاه کلار پویا تولیدکننده و صادرکننده شیرآلات ساختمانی بهداشتی است و به دلیل همت پرسنل شرکت و تدابیر مدیریت جهت دستیابی به فن آوری مدرن و پیشرفته روز، توانایی تولید و ارایه محصولات با کیفیت و نسل جدید شیرآلات را دارا می باشد.

خرسندی به پیشینه شرکت اشاره کرد و اذعان نمود: جزء اولین تولیدکنندگان شیر اهرمی در ایران هستیم و این پیشرو بودن را در میان تعداد زیادی شرکت استاندارد که در حال حاضر در زمینه شیرآلات فعال هستند، کماکان حفظ کرده ایم. برای مثال در یک سال گذشته » شیرآلات توکار » را برای اولین باردر کشور تولید کرده ایم. وی به برخی ویژگی های این نوع از شیر پرداخت: از نظر قیمت تفاوت چندانی با شیرهای بازار ندارد و زیبایی، دوام و ماندگاری و کارآیی بالا از مشخص ههای آن است؛ چرا که سازه در داخل دیوار قرار میگیرد و بر زیبایی و دوام محصول می افزاید. گارانتی آن تا پایان عمر شیر است و قیمتی برابر یک دهم مدل مشابه آلمانی که در بازار کشور موجود است، دارد. از دیگر ابداعات کلار پویا که مدیر فروش شرکت به آن اشاره نمود شیر سینک دوکاره است که قابلیت دو منظوره بودن، یعنی استفاده از آب شهری و آب تصفیه را داراست. مجزا بودن خروجی آب تصفیه از آب شهری، به طوری که با قرار دادن یک لوله درونی هیچگاه آب تصفیه با آب شهری ترکیب نمی شود .بنابراین آبی که میخوریم از همان قطره اول خالص و تصفیه شده است که نکته بسیار مهمی است. تهاتر سنگ ساختمانی با ملک

کوروش صالحی، مدیر فروش استان مازندران در گفتگوی ما شرکت کرد و گفت: برای تولید شیر، از شمش برنج استفاده می شود که تشکیل می گردد از روی و مس، با درصد سرب بسیار پایین. شمشی که ما در تولید محصولات خود به کار میبریم، از معدن سرچشمه باهنر کرمان به دست می آید؛ استفاده از این شمش که که اکثرا به اروپا و آمریکا صادر می گردد گواهی بر مرغوبیت شیرآلات تولیدی ما و  توان رقابتی آن با شیرآلات وارداتی است.

مسیر آب در دوش های رایج و مورد استفاده، از پایین به سمت بالا است که سبب می شود توان آب گرفته شود و فشار کمتری داشته باشد؛ دست اندرکاران تولید شرکت کلار پویا که اکثرا فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر هستند، به این معضل نیز اندیشیده اند و محصولی را روانه بازار کرده اند که مسیر آب از بالا به پایین است و فشار بیشتری را داراست.

تمامی این محصولات به کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه دریای خزر ارسال میگردند و از استقبال خوبی نیز برخوردار هستند اما با تمامی ویژگی های مثبتی که دارند هنوز آن چنان که باید و شاید در داخل کشور استفاده نمیگردند و شناخته شده نیستند. صالحی دلیل این امر را اینگونه دانست :معمولا شیرآلات در مرحله پایانی ساخت و بعد از مرحله کاشی کاری نصب می شوند اما روند استفاده از شیرآلات توکار برعکس است و باید قبل از مراحل پایانی استفاده گردد. بنابراین تلاش داریم این محصول را که استفاده از آن حق هر ایرانی است، بیشتر و بهتر بشناسانیم.

اما در حاشیه این همایش نمایشگاهی با هدف مذاکرات رو در رو به منظور گسترش بازار و ایجاد ارتباط مستقیم بین متولیان ساخت و ساز کشور با تولیدکنندگان صنعت ساختمان و بررسی زمینه های همکاری های مشترک برگزار شد.

نمایشگاه بیش از یک نمایشگاه جانبی بود و شرکت های بسیاری در آن حضور به هم رسانیده بودند و میزبان مخاطبان متخصص بودند.

نکته قابل توجه حضور فعال و چشمگیر غرفه های خارجی از کشورهای اسپانیا، ترکیه، عراق و ... بود.حضور و بازدید ورزشکاران و فوتبالیست های مطرح کشور از دیگر نکته های قابل توجه نمایشگاه بود.

همچنین در ابتدای نمایشگاه، هیاتی متشکل از مسئولین ایرانی و خارجی از برخی غرفه ها دیدار نموده و مذاکراتی را به انجام رساندند.

ماهنامه ساختمان و تجهیزات روز، به عنوان تنها نشریه حاضر در این رویداد، مورد استقبال گسترده ای قرار گرفت و توانست دراین گردهمایی سهم خود را ایفا نماید.

تعمیر کولرگازی در تهران

تعمیر و نگهداری پکیج در تهران

  پالت پلاستیکی در تهران