سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آگهی مشاغل تهران و اصفهان

نمای خارجی یک ساختمان، نخستین بخش آن ساختمان است که مورد توجه افراد قرار می گیرد. پاکیزگی و زیبایی این بخش نه تنها افراد مراجعه کننده را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه به دلیل قرارگیری در فضای عمومی، بر سلامت و نشاط روحی کلیه افراد حاضر در محیط پیرامون آن نیز تاثیرگذار خواهد بود. این بخش از ساختمان همواره در معرض انواع آلودگی های محیطی همانند برف و باران، همچنین مواد آلاینده ناشی از سوخت فسیلی خودروها، کارخانه ها و سایر مراکز صنعتی قرار دارد بنابراین حجم آلودگی قرار گرفته بر روی آن بالا می باشد. با توجه به تاثیر عمیق پاکیزگی نمای خارجی بر زیبایی آن، عملیات شستشوی نمای ساختمان و سطوح شیشه ای دارای اهمیت بسیار بالا بوده و نقش مهمی در بازگرداندن زیبایی و جلوه اولیه ساختمان به آن دارد. عملیات نماشویی و تمیز کردن شیشه ها به دلیل قرارگیری سطوح در ارتفاع، وسعت بالای نما و حجم بالای آلودگی یکی از دشوارترین عملیات نظافتی می باشد که انجام آن مستلزم صرف انرژی، زمان و هزینه قابل توجه خواهد بود. با پیشرفت تکنولوژی و طراحی و عرضه تجهیزات تخصصی نماشویی و امکان انجام عملیات شستشوی نما مستقیما از سطح زمین، این فرایند به میزان قابل توجه ساده تر گردیده و خطرات پیرامون آن به کلی حذف شده است.

در این مقاله با تجهیزات تخصصی نماشویی و شستشوی شیشه بیشتر آشنا خواهید شد.کاربرد آب خالص تضمین کننده کیفیت شستشوی نما و شیشهسیستم های مدرن نماشویی و شستشوی شیشه مجهز به یک سامانه فیلتراسیون آب می باشند. این سیستم فیلتراسیون از یک مخزن پر شده با رزین تشکیل شده است. با عبور آب از میان این بستر، مینرال های موجود در آب توسط رزین های آنیونی و کاتیونی جذب شده و از آب جدا می شوند. بنابراین آب مورد استفاده در عملیات شستشو، آبی خالص و عاری از املاح و آلودگی خواهد بود. کیفیت شستشو با چنین آبی بسیار بالاتر از آب فیلتر نشده و متعارف می باشد زیرا آب خالص به نحو موثرتری به ذرات آلودگی موجود بر روی سطوح متصل شده و آنها را به شکل سریعتر و کارآمدتر از سطح جدا می نماید. همچنین سرعت خشک شدن آب خالص بر روی سطح بالاتر بوده و بعلت عدم وجود ناخالصی و املاح در آن، پس از خشک شدن هیچ گونه لک و رگه بر جای نمی گذارد. بعلاوه شستشو با آب خالص باعث می شود که میزان جذب آلودگی های بعدی بر روی سطح کاهش یافته و سطح برای مدت زمان طولانی تر پاکیزه باقی بماند. با کاربرد آب خالص، نیاز به مصرف مواد شوینده شیمیایی از بین می رود و در نتیجه عملیات نظافت و شستشو به شکلی کاملا سازگار با محیط زیست انجام خواهد شد.بخش های تشکیل دهنده یک سامانه مدرن نماشویی و شستشوی شیشهتجهیزات تخصصی شستشوی نما و شیشه از سه بخش اصلی تشکیل شده اند:سامانه فیلتراسیونسامانه فیلتراسیون دستگاه، مسئول تآمین آب خالص و عاری از املاح برای انجام عملیات به شکل باکیفیت و موثر می باشد. مخازن فیلتراسیون در ابعاد مختلف عرضه می شوند و در برخی مدل های به منظور افزایش سهولت جابجایی و کار با دستگاه مخزن در یک شاسی مجهز به ترولی قرار می گیرد.

http://kardarertefaservices.parsiblog.com

http://kardarertefa-esfahan.blogsky.com

http://sakhteman-servises.toonblog.ir

http://sakhteman-esf.sitearia.ir

http://darbast-servises.farsiblog.com

http://darbast-iran.parsablog.com

لنس های ارگونومیک با قابلیت افزایش طولاین لنس ها معمولا به صورت چند بخشی یا تلسکوپیک عرضه می شوند و در تولید آنها از مواد بسیار سبک همانند کامپوزیت پلاستیک – فایبرگلس یا آلیاژهای ویژه آلومینیوم استفاده شده است. درنتیجه کاملا سبک و ضد زنگ می باشند. در صورت انتخاب لنس های چند بخشی می توان با افزایش تعداد بخش های تشکیل دهنده لنس، ارتفاع کار را افزایش داد. در ابزار نماشویی لنس، بخش نگهدارنده برس یا سایر تجهیزات شستشو و مسئول هدایت آب از مخزن به برس می باشد. بنابراین مقاومت و نفوذناپذیری آن در برابر نشت یا چکه کردن آب دارای اهمیت بالا می باشد و به منظور تضمین ایمنی کار، باید بخش های مختلف بصورت کاملا محکم به یکدیگر چفت شده و خطری در مورد جدا شدن و افتادن آنها وجود نداشته باشد. وجود این لنس ها امکان شستشوی سطوح واقع در ارتفاع بیش از 20 متر را مستقیما از سطح زمین، فراهم می نماید.برس های تخصصیسیستم های شستشوی نمای ساختمان و شیشه مدرن و باکیفت قابل تجهیز به انواع برس های تخصصی می باشند که بسته به سطح مورد شستشو و نوع عملیات می توان برس مناسب را انتخاب نمود.

برس های قابل کاربرد در عملیات نماشویی به سه دسته اصلی برس استاندارد، برس دارای مفصل با قابلیت چرخش و برس چرخان الکتریکی تقسیم می شوند. برس های استاندارد در عملیات ساده شستشوی سطوح مورد استفاده قرار می گیرند. از برس های دارای مفصل با قابلیت چرخش و تنظیم زاویه برای شستشوی نواحی با دشواری دسترسی می توان استفاده نمود تا با تنظیم زاویه قرارگیری برس، تمامی بخش های سطح مورد نظر به خوبی تمیز گردد. برس های چرخان مجهز به یک موتور الکتریکی بوده و بعلت چرخش برس بر روی سطح، سرعت و کیفیت عملیات شستشو به نحو قابل توجه افزایش می یابد.انواع سیستم های نماشویی و شستشوی شیشهتجهیزات تخصصی شستشوی نمای ساختمان و شیشه از لحاظ ارتفاع کاری و میزان حجم آب خروجی از سامانه قابل طبقه بندی می باشند. بر این اساس این تجهیزات را می توان به سه گروه اصلی تقسیم نمود:تجهیزات تخصصی شستشوی سطوح شیشه ای داخلیاین نوع تجهیزات شیشه شور برای شستشوی شیشه ها تا ارتفاع 2/5 متر بصورت مستقیم از سطح زمین، قابل کاربرد می باشند.

نکته قابل توجه در آنها تجهیز دستگاه به سیستم کنترل جریان آب می باشد که حجم آب خارج شده از لنس را کاهش داده و امکان استفاده از آن را برای شستشوی شیشه ها و سطوح داخلی بدون خیس شدن محیط پیرامون آنها فراهم می نماید.تجهیزات نماشویی برای ارتفاع کمتر از 10 متراین تجهیزات نماشویی خلاقانه بدون نیاز به منبع الکتریکی خارجی عمل نموده و حرکت رو به بالای آب در لنس تنها تحت فشار ورودی آن و نیروی مویینگی می باشد. بر این اساس می توان سطوح واقع در ارتفاع تا 9 متر را مستقیما از سطح زمین و به راحتی تحت عملیات شستشو و نظافت قرار داد.تجهیزات نماشویی برای ارتفاع بیش از 10 متراین رده از تجهیزات نماشویی مجهز به پمپ آب الکتریکی می باشند. این پمپ کارآمد، فشار کافی برای حرکت رو به بالای آب خالص در لنس را فراهم نموده و در نتیجه دستگاه رای شستشوی سطوح و شیشه تا ارتفاع 21 متر قابل کاربرد می باشد.استفاده از تجهیزات تخصصی نماشویی امکان شستشوی نمای ساختمان و شیشه ها را مستقیما از روی سطح زمین فراهم نموده و خطرات پیرامون این عملیات بعلت استفاده از نردبان، بالابر یا داربست را حذف می نماید. کیفیت عملیات شستشو را بعلت کاربرد آب خالص و عاری از املاح به نحو قابل توجه افزایش می دهد. به دلیل استفاده از برس های تخصصی و سیستم های کنترل کننده جریان آب، در مصرف آب صرفه جویی شده و بعلت حذف مواد شوینده شیمیایی، روشی کاملا سازگار با محیط زیست می باشد.

 

http://www.darbast-teh.loxblog.com

https://sakhteman-nama.persianblog.ir

http://sakhteman-irani.mihanblog.com

http://darbast-iran.parsablog.com