سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آگهی مشاغل تهران و اصفهان

سنگ تراورتن ارزان قیمت

ایجاد نمای زیبا و فاخر با قیمت مناسب با سنگ تراورتن ارزان قیمت شکلاتی /قیمت ها را شکستیم در خرداد سال 1397 اوج گرانی مصالح ساختمانی در کشور

زیبا  +  ارزان = تراورتن شکلاتی سبلان ،  ارزانترین سنگ نما

سنگ تراورتن شکلاتی که با نام های دیگری مانند آقا محمدی یا کاشان نیز شناخته میشود ، به دلیل ثابت بودن رنگ و ساب پذیری بالا و تخلخل کم در کلیه فضاهای ساختمان کاربرد دارد.

همچنین از این سنگ بدلیل تراکم بالا و تخلخل کم می­ توان در سنگفرش استفاده نمود.

کارخانه و سنگبری سازند استون فراوری و فروش انواع سنگ ساختمانی طبیعی با قیمت های رقابتی

برای خرید با شماره 09134090995 تماس بگیرید

 

 

 نصب سنگ نما با ماسه و سیماننصب سنگ نما با ماسه و سیمان یک روش سنتی است که در آن از ملات (دوغاب) ماسه سیمان استفاده میشود.

در این روش ابتدا سنگ در اندازه موردنظر توسط قلابی از میلگرد (معمولاً نمره 6 ) که به حالت نیم‌دایره خم داده‌شده در محل خود به‌صورت شاقول و تراز قرارگرفته و سپس فاصله بین سنگ و دیوار که 2 تا 3 سانتی‌متر می‌باشد به‌وسیله دوغاب ماسه و سیمان به عیار سیمان 400 کیلوگرم در مترمکعب برمی‌گردد.

در میان مطالعه این مطلب فراموش نکنید که سنگ فروشی در اصفهان این خدمات را برای شما انجام میدهد

با خشک شدن دوغاب و ایجاد چسبندگی بین سنگ و دوغاب و دیوار، سنگ به‌ صورت ثابت در محل خود قرار می‌گیرد و به همین ترتیب سنگ‌ها رگ به رگ روی‌ هم قرار می‌گیرند. همچنین در برخی موارد برای چسباندن سنگ‌های مصنوعی از ملات‌های آماده خمیری و پودری (که در زمان مصرف با مقدار مشخص آب تبدیل به خمیر می‌شوند ) با نام عمومی و تجاری چسب کاشی نیز استفاده می‌گردد.

ملات آماده‌شده روی سطح صاف و هموارشده دیوار و پشت سنگ به کمک ماله مخصوص (کاردک آجدار مخصوص نصب کاشی) مالیده می‌شود و سپس سنگ نما روی آن اجرا می‌شود. هنگامی‌که سنگ در جای خود قرار داده می‌شود تکان‌های آرامی به آن می‌دهند. معمولاً با توجه به چسب مصرفی تا نیم ساعت امکان جابجایی و تغییرات می‌باشد.

 روش نصب سنگ با چسب کاشی روشی جدید تر از روش نصب سنگ با ملات و دوغاب ماسه سیمان است


سنگ تراورتن ارزان/ سنگ تراورتن ارزانترین/ سنگ تراورتن ارزان قیمت/ ارزان ترین سنگ تراورتن/ /سنگ نما ارزان /انواع سنگ نما ارزان/ ارزانترین سنگ نما/ ارزانترین /سنگ نما ساختمان/ سنگ نما ارزان قیمت/ ارزان ترین سنگ نما/ سنگ نمای ساختمان ارزان/ /سنگ ارزان سنگ ارزان قم/ سنگ ارزان برای کف/ سنگ ارزان برای نما/ سنگ ارزان نما/ سنگ ارزان کف/ ارزانترین سنگ نما/ ارزانترین سنگ آنتیک/ ارزانترین سنگ تراورتن/ ارزانترین سنگ گرانیت/ /ارزانترین سنگ پله سنگ ارزان قیمت/ ارزان سنگ پله/ سنگ تراورتن ارزان قیمت/ سنگ آنتیک ارزان/ سنگ انتیک ارزان/ سنگ انتیک ارزان قیمت/ سنگ اوپن ارزان/ سنگ پله ارزان/ سنگ پله ارزان تهران/ سنگ پله ارزان قیمت/ سنگ تزیینی ارزان/ سنگ ترورتن ارزان/ /ارزان ترین سنگ نما ارزان ترین سنگ/ ارزان ترین سنگ قبر/ ارزان ترین سنگ ساختمانی/ خرید سنگ ارزان/ خرید سنگ ارزان قیمت/ سنگ آنتیک ارزان دراردبیل/ سنگ روشویی ارزان/ سنگ راف ارزان/ سنگ زینتی ارزان/ سنگ ارزان ساختمان/ سنگ سفید ارزان/ فروش سنگ ساختمانی ارزان/ سنگ تراورتن ارزان/ / سنگ فرش ارزان/ فروش سنگ ارزان/ سنگ نما ارزان قیمت/ سنگ آنتیک ارزان قیمت/ سنگ های ارزان قیمت/ /سنگ کف ارزان قیمت /سنگ کابینت ارزان/ سنگ کاری ارزان/ سنگ کورین ارزان/ سنگ گرانیت ارزان/ سنگ گرانیت ارزان قیمت/ سنگ پله گوهره ارزان/ سنگ لاشه ارزان/ سنگ مصنوعی ارزان/ سنگ مرمریت ارزان/ سنگ مرمر ارزان


آموزش طراحی دکوراسیون داخلی منزل و استفاده از فضای داخلی

اولین عنصری‌ که‌ در‌ شروع باید مدنظر قرار گیرد‌ عملکرد‌ و نحوه‌ استفاده از فضای داخلی اسـت . یک چـهار دیواری میتواند به عنوان اطاق خواب ، نشیمن ، اطاق بچه ، آشپزخانه ، سالن ورزش ، فروشگاه یا‌ اداره‌ شخص‌ معین برای فعالیت مشخص قرار گیرد.... ضروری است‌ با‌ استفاده از عواملی چون نورپردازی و چیدن مبلمان تـقسیم گـردد تـا عملکرد هر یک دقیقآ مشخص گـردد.

نـیازهای یک خـانواده‌ پر‌ جمعیت‌ با حتیاجات فردی مجرد یکسان نیست . وجود اطفال خردسال قهرآ‌ نوع خاصی تزئین را دیکته میکند خصوصیات روانی افراد خانواده و زمـانی را کـه بـا هم یا جدا از‌ هم‌ در‌ منزل صرف میکنند نیز از عـماملی مـهم در ارایش خانه بشمار‌ میرود‌ لذا منظور داشتن سلیقه کلیه اعضای خانواده ضروری است .

آسایش

در نظر گرفتن آسایش ساکنان خانه‌ بیش‌ از‌ زیبـائی در دکـوراسیون واجـد اهمیت است . اطاق زیبا اما غیر قابل استفاده‌ تدریجا‌ بـه‌ جایگاه ارواح بدل میگردد ! محل کار زندگی یا استراحت چنانچه شرایط مناسب و راحتی فراهم‌ ننماید‌ دارای‌ فضای سنگین و کسالت بار شـده افـراد را از خـود گریزان خواهد نمود نقش عمده‌ معماری‌ و تزئین داخلی در حقییقت ایجاد مـحیطی مـناسب برای زیستن و فعالیت های انسانی است‌ .

ویژگیها‌

منظره‌ اطاق ، میزان نور طبیعی و خصوصیات معماری ساختمان از دیگـر عـواملی هـستند که قبل از‌ شروع‌ تزئین باید مدنظر قرار گیرند. این عوامل اجزا ثابتی را تـشکیل مـیدهد کـه‌ تغییر‌ آنها‌ و پس از اتمام کار دیگران امکان پذیر نیست لذا ترکیب بندی را طوری باید انجام‌ داد‌ که از جـنبه هـای مـثبت این ویژگیها حداکثر بهره برده شود.

نقشه‌

انجام‌ کار‌ چه در ساختمانی نو و چه تغییر دکـور یک سـاختمان کهنه باشد باید با در نظر‌ گرفتن‌ شکل‌ فضا و پیاده کردن نقشه آن صورت گیرد. کـشیدن نـقشه یکـی از ضروری‌ ترین‌ اقدامات است . جابجائی مبلمان یا تغییر رنگ بر روی نقشه امری ساده و بدون فـرج اسـت اما‌ ارتکاب‌ هر اشتباه پس از اتمام کار به قیمت صرف هزینه اضافی و دوباره‌ کـاری‌ اسـت . نـقشه نه تنها فضای قابل استفاده‌ را‌ پیشاپیش‌ نمایش میدهد بلکه به کمک آن میتوان‌ تعداد‌ و اندازه اثـاثه مـورد نیاز را نیز مشخص کرد.

رنگ بندی اتاق ها و استفاده از مصالحی که‌ بتواند‌ خصوصیات رنـگی و بـافت مورد‌ نظر‌ ما را برآورده سازد بسیار مهم و در عین حال قدرت اعمال نفوذ بـر تـغییرات کـالبدی فضا را نیز داراست ؛ کارهایی که برای تعدیل و تقسیم بندی دیواره های رنگی انجام میگیرند‌ میتواند‌ بـه عـنوان ایده ای برای تعیین کالبد فیزیکی فضای نیز عمل کند و جنبه های کاربردی طـراحی را بـا مـعیارهای زیباشناختی همراه سازیم . به عنوان مثال مساله روشنایی و استفاده از نور‌ طبیعی‌ در طراحی‌ یک اتاق بسیار مـهم اسـت ولی نـحوه کنترل نور، انتخاب رنگ و مصالحی که نور را از خود‌ عبور می دهند بـه خـلاقیت و قدرت طراح در ایجاد هماهنگی که‌ وی‌ بین‌ کارکرد روشنایی اتاق و مطلوبیت فضا بستگی دارد.

استفاده از چرخه رنگ ، روشـی مـطمئن برای یافتن رنگ های ‌‌متناسب‌ با رنگ مورد نظر ماست . چرخه رنـگ مـتشکل از دوازده رنگ است که‌ سه‌ رنگ‌ قرمز، زرد و آبـی در آن رنـگ هـای اولیه و رنگ های میان آنها به عنوان رنـگ‌ هـای ثانویه شناخته میشوند. هر رنگ در این چرخه می تواند با رنگ‌ های کناری خـود کـه‌ رنگ‌ های هم خانواده اش مـحسوب مـیشوند و همچنین رنـگ مـقابلش کـه رنگ مکمل آن است به خوبی تـرکیب شـده نتیجه ای زیبا و موزون بیافریند. استفاده از رنگ های هم خانواده که در‌ چرخه رنـگ در کـنار هم قرار گرفته و به اصطلاح هـمسایه هستند ترکیبی ملایم و هـماهنگ را ایجـاد میکند که نگاه بیننده را بـه راحـتی از یکی به دیگری رهنمون می شود. استفاده‌ از‌ یک رنگ با میزان کمی از رنگ مـکمل آن چـنانچه به درستی و در اندازه های صـحیح صـورت گـرفته باشد نتیجه ای درخـشان و چـشمگیر می آفریند و بر جـذابیت مـجموعه رنگی حاضر‌ می‌ افزاید و مانع غالب شدن کامل یک رنگ بر فضای اتاق می شـود.

چـنین عواملی در انتخاب رنگ برای بناها، دکـوراسیون داخـلی و مبلمان فـضا، رویکـردهای مـختلفی را در طراحی ایجاد‌ میکند‌. رنـگ یکی از عوامل تعیین کنند سبک و سیاقی است که بدان طریق با محیط پیرامون خود ارتـباط بـر قرار میکنیم و بیشتر از هر عامل مـستقل دیگـری مـیتواند فـضای کـسالت‌ بار‌ و یکنواخت‌ اطـراف را بـه مکانی روح‌ بخش‌ مبدل‌ سازد. عوض کردن رنگ دیوارها میتواند بیش از تغییر مبلمان یا حتی ساختار یک اتـاق ، نـتایج چـشم گیری به بار آورد‌. تا‌ کنون‌ خان هـای بـسیاری بـه رنـگ بـژ و کـرمی و تنالیته‌ های‌ آن رنگ آمیزی شده اند و رنگ استاندارد معمول برای خانه های جدید مگنولیایی است اما باید تصور نمود که‌ در‌ شرایط‌ مختلف اجتماعی و به خصوص اقلیمی، چـگونه باید از این رنگ‌ ها استفاده کرد و یا دیوارهایی به رنگ های ملایم و نامحسوس مثل استخوانی، برای زندگی کردن بسیار مناسبند؛ اما‌ ایجاد‌ کنتراست‌ در آنها با انتخاب رنگ های خاص در لوازم جانبی منزل‌ و روکـش‌ هـا و رو مبلی ها باعث روح بخشی به فضا می شود.

برای آنکه بتوانیم ارتباطی درست میان‌ طبیعت‌ خود‌ با دکوراسیون داخلی خانه برقرا سازیم ، باید بیاموزیم که ترس از متفاوت‌ بودن‌ بـا‌ سـایرین را از خود برانیم ؛ مشکلی که امروزه بسیار با آن در گیریم و بسیاری‌ از‌ طراحی‌ های معماری و داخلی را تحت الشعاع قرار می دهد. نمیتوان در جامعه ای سیاه‌ و سفید‌، تـفکری رنـگی داشت و فردایی بهتر را تصور کـرد. غـالبا خود را در حصاری‌ از‌ رنگ‌ هایی به تحمیل عرف و جامعه

«معقول » و «بی روح » و بی رمق قرار می دهیم ، رنگ‌ هایی‌ که مانع از بروز احساسات و نمایان شدن خـود واقـعی ما میگردد. به مـنظور‌ کـمک‌ برای‌ ایجاد فضایی مطلوب و دلنشین در محیط زندگی خود و بهره گیری هر چه بهتر از رنگ‌ ها‌، لازم است اطلاعات گسترده تری درباره ارتباطات فردی خویش با رنگ ها‌ نایل‌ شویم‌ و مواردی را درک کـنیم کـه علاقه مندی یا بیزاری به رنگ های خاص را در‌ مورد‌ ما‌ آشکار می سازد. با بذل توجه بیشتر به قدرت رنگ ها در‌ خانه‌ های خود ممکن است از آنچه به واسطه این کار نـمایان مـی شود بـه شکلی خوشایند‌ یا‌ ناخوشایند غرق حیرت شویم . رسیدن به ترکیب رنگ مناسب در اتاق ، لباس‌ و یا‌ هر مورد دیگر، نـه فقط جلب توجه‌ می‌ کند‌ که حالتی از اطمینان و آرامش را نیز‌ القـا‌ مـیکند.

کـار موثر با رنگ بیش از همه به تحریک حس خلاقیت نیازمند‌ است‌ . به دست آوردن یک ترکیب‌ رنگ‌ مناسب کـه‌ ‌ ‌درسـت‌ با‌ منظور و هدف فرد، منطبق باشد خود‌ به‌ نوعی «آفرینش » محسوب می شـود.

بـرای بـدست آوردن چیدمانی مناسب از رنگ‌ ها‌ در فضاهای داخلی گام های اولیه‌ زیر ضروری است : ــ‌ آن‌ مطلبی را که بـا زبان‌ رنگ‌ می خواهید به بیننده بگویید در اندیشه خود آماده داشته باشید.

ــ یگـ‌ رنگ‌ اصلی که سـخن گـوی پر‌ قدرتی‌ برای‌ بیان آن مطلب‌ باشد‌، پیدا کنید.

ــ رنگ‌ های‌ دیگری که در اطراف آن می چینید، باید در هماهنگی کامل باشد.

ــ آنگاه‌ به‌ عنوان یک رهبر طرح وارد شده‌ و این‌ بار سلیقه‌ هنری‌ خود‌ را در چیدن این‌ ابـزارهای فنی دخالت دهید.

به کاربردن رنگ در فضاها و یا مبلمانی ساده معمولا نیازمند مهارت‌ زیاد‌ و گران قیمت نیست . یک طراح معماری‌ خوب‌ میتواند‌ بسیاری‌ از‌ نیازهای محرک روانی‌ با‌ استفاده از مطالبی که گفته شد و اندکی خـلاقیت در جـهت رفاه مصرف کنندگان به کار گیرد‌؛ مخصوصابه‌ وسیله‌ گوناگونی و اجتناب از تک رنگ بودن .

قالیشویی شرق تهران

مبل شویی در منزل شرق تهران

خشکشویی پرده در تهران

رنگ‌ ، عنصر‌ اصلی‌ دکوراسیون‌ تاثیرات‌ حاصل‌ از رنگ ها

همواره لازمه ی دریافت نتیجه ای مطلوب از انجام هر نوع کـار عـملی، وجود اطلاعات و آگاهی لازم تئوری در آن زمینه است . ما در این‌ مقاله سعی کرده ایم اطلاعاتی را با همین موضوع و هدف ارائه دهیم .

رنگ ها در دو بستر اصلی در محیط حضور می یابند.

ــ پوشش های اصلی فـضاها شـامل دیوارها‌، کف‌ ها، سقف ها و درها ــ لوازم دکوراسیون شامل مبلمان ، پرده ها، فرش و غیره .

در مقام مقایسه این دو قالب با هم ، به لحاظ نقش دکوراسیونی شان در محیط ، پوشش‌ های‌ فضا از اهمیت بیشتری بـرخوردار مـیباشند زیرا کـه نسبت به لوازم دکوراسیونی ثابت تـر بـوده و بـه گونه ای نقش پس زمینه را برای‌ آن‌ لوازم اجرا میکنند.

در میان‌ این‌ پوشش ها، دیوارها به جهت وسعت حضورشان در فضا، جایگاه ویژه ای داشته و میزان تـأثیر گـذاریشان بـر دیگر لوازم دکوراسیونی بسیار چشمگیرتر است . گذشته‌ از‌ موضوع تـأثیر بـر روی‌ دیگر‌ لوازم محیط ، دیوارها و رنگ انتخابشان در تغییر وسعت و نور فضا نیز بسیار مؤثر است .

رنگ سفید

سفید سمبل خلوص ، بـی گـناهی، پاکـی، آرامش و صلح است .

رنگ سفید القاء کننده آرامش‌ ، صفا‌ و آسـایش است . سفید به همراه خلوصش ، یکی از کاربردی ترین رنگ ها در طراحی دکوراسیونی یک فضا است زیرا که با همه رنـگ هـا قـابل ترکیب است . ( منظور از ترکیب‌ در‌ این مباحث‌ ، کنار هم قرارگیری رنگ ها در یک کـمپوزسیون ( تـرکیب ) رنگی در فضا است ) به کارگیری رنگ سفید‌ در فضا به خصوص برای پوشش های اصلی، آن مکان را‌ روشـن‌ تـر‌ و بـزرگتر جلوه میدهد. بنابراین برای فضاهای کوچک و کم نور انتخاب ایده آلی است . سفید خـالص هـنگامی کـه ‌‌با‌ نور طبیعی نور پردازی میشود، یک رنگ گرم را ایجاد میکند ولی در‌ زیر‌ نورهای‌ مصنوعی به نظر سـرد مـیرسد. در نـتیجه با اضافه کردن نورهای زرد، قرمز و قهوه ای‌ در کنار نور مصنوعی مانند فلورسنت و یا افزودن لوازمی بـه یک و یا چـند‌ رنگ یاد شده در‌ محیط‌ تغییر میکند. این رنگ ها از کیفیت سفید نمیکاهند بلکه آن را گرم تـر مـیکنند. رنـگ سفید برای فضاهائی با عناصر معماری قدیمی و یا جهت ایجاد هماهنگی بین سبک های کـاملا‌ مـجزای معماری بسیار ایده آل است . برای حفظ آرامش فضایی با سطوح سفید میتوان از لوازمی بـا رنـگ هـای خنثی و بافت های طبیعی مانند چوب استفاده نمود و برای ایجاد تضادهای ظریف‌ و زیبا‌، تعدادی رنـگ هـای دراماتیک نیز به این ترکیب افزود.

رنگ های خنثی

رنگ های خنثی، رنـگ هـایی هـستند که از میزان زیادی سفید برخوردار بوده ولی به هیچ یک از‌ رنگ‌ های اولیه و ثانویه متمایل نیستند. با این تعریف رنـگ هـای کـم مایه مانند صورتی کم رنگ یا آبی آسمانی جز رنگ های خنثی مـحسوب نـمیشوند ولی رنگ کرم یکی‌ از‌ رنگ های خنثی به حساب میآید. همین مسئله در مورد خاکستری روشن که از مـشکی نـشأت گرفته است نیز صدق میکند. رنگ های خنثی در بسیاری از مواد طبیعی‌ مـانند‌ سـنگ‌ ها، خاک، زمین ، چوب ، حصیر‌، شن‌ و امـثال‌ اینـها و یا در بـرخی از موارد مصنوعی مانند فلز، شیشه ، سیمان و غـیره دیده مـیشوند. رنگ های خنثی در دنیای دکوراسیون از‌ اهمیت‌ بسیاری‌ برخوردار بوده و کاربردی هستند. خنثی بـودن آنـها به‌ این‌ معناست که مـی تـوانید به راحـتی در کـنار هـر رنگ دیگری بدون احتمال وجود از دسـت رفـتن زیبایی های‌ هر‌ یک‌ به خصوص رنگ ها، ترکیبی مناسب در فضا ایجـاد کـرد‌. با توجه به آنکه این رنگ هـا نیز آرام بخش و ملایم هـستند. بـا پوشش دیوار به یکی از‌ آنها‌ مـی‌ تـوان پس زمینه خوبی برای نصب تابلو، نوارهای چاپی و کاغذی، پرده‌ ها‌ به طور کـلی دیوارکـوب ها فراهم آورد. اگر فضا بـه قـدری از لوازم دکـوراسیونی پر شده‌ باشد‌ کـه‌ احـساس آرامش را بر هم ریزنـد، یکـی از راههای ایجاد تعادل در‌ محیط‌ با‌ حفظ همان وسائل ، رنگ آمیزی سطوح اصلی یا تعویض پوشـش هـای ثانویه مانند رومبلی‌، پرده‌ و غیره‌ بـه یکـی از رنگ هـای خـنثی اسـت . هنگامی که قصد دارید قـسمتی از فضا‌ مانند‌ یک دیوار، در، پنجره و یا حتی خرده ریزهایی مانند دستگیره ، چوب پرده و به‌ طور‌ کلی‌ هر وسیله ای کـه در مـحیط وجود دارد به محض ورود بیننده به داخـل‌ ، نـظر‌ او را جـلب نـکند. آنـها را به یکی از رنـگ هـای خنثی رنگ‌ آمیزی‌ کرده‌ و یا رنگ خنثی را در انتخاب آنها در نظر بگیرید.

از این خاصیت رنگ های‌ خنثی‌ برای رفـع عـیوب مـعماری و شکستگی ها و فرورفتگیها میتوان بهره زیادی کسب کـرد‌. بـه‌ عـنوان‌ مـثال بـا رنـگ آمیزی بخشی از فضا که دارای مشکل ساختاری است و شما نمیخواهید فوری‌ مورد‌ توجه‌ بیننده قرار بگیرید، توسط یکی از رنگ های خنثی به راحتی می‌ توانید‌ آن را در نظر اول بپوشانید. بـه کارگیری رنگ های خنثی در محیط نیز با اهداف‌ گوناگون‌ دکوراسیونی صورت میگیرد.

نصب تابلوئی به رنگ زرد، با خاصیت گرم در‌ فضایی‌ که اغلب پوشش ها و لوازم دکوراسیونی آن‌ از‌ رنگ‌ های خنثی انـتخاب شـده است ، می تواند‌ دارای‌ دو هدف باشد:

ــ جلب نظر بیننده به طرف اثر هنری تابلو که‌ در‌ اینجا با نورپردازی این تأکید‌ را‌ بیشتر کرده‌ است‌ .

ــ‌ تغییر فضای یکنواختی با عنصری با‌ رنگ‌ آمـیزی گـرمتر و انرژی دارتر. رنگ های خنثی در پرده های مختلف از‌ روشن‌ تا تیره وجود دارند و به لحاظ‌ سبک جز ترکیبات رنگی‌ مورد‌ استفاده در سبک کلاسیک هـستند‌.

بـه‌ عنوان نمونه اگر طراح داخـلی بـه لزوم جلوه دادن فرورفتگی در کنار پنجره‌ و پله‌ تأکید داشت به طور قطع‌ یک‌ و یا‌ ترکیبی از چند‌ رنگ‌ گرم را در کنار‌ رنگ‌ های ملایم و خنثی به کار می بـرد تـا به این ترتیب نظر هـر بـیننده‌ در‌ حال عبور از آن محیط را‌ به‌ خود جلب‌ کند‌. ولی‌ اکنون با انتخاب اغلب‌ پوشش های محیط به رنگ های خنثی مقصودی برعکس داشته و ممکن است هنگامی که فردی‌ از‌ پایین به بالا آمده و یا از‌ پلهـ‌ هـا‌ به‌ طبقه‌ پایین می رود‌ حتی‌ این فضا را نادیده بگذرد.

چند توصیه کلی

اگر اهل گشت و گذار در بازارهای کهنه فروشی‌ و لوازم‌ دست دوم باشید، میتوانید قاب های جالبی در اشکال و اندازه های بسیار متنوع پیدا کنید. این قابهای نـاجور، بـا یک دست رنـگ یکسان ، با یکدیگر جور میشوند. سعی کنید دو‌- سه‌ قاب مدور‌ هم در مجموعه خود بگنجانید.

شما میتوانید تـصاویر کوچک را با استفاده از حاشیه مقوایی، پارچه ای‌ یا چرمی در قابی بزرگتر جای دهـید.

این کـار نـه تنها‌ تصویر‌ را‌ مشخصتر میکند، بلکه حفاظ خوبی برای حاشیه تصویر به شمار میرود. تهیه چنین حاشیه هـایی ‌ ‌بـه کمی ‌‌دقت‌ و حوصله نیاز دارد و ممکن است یک روز کامل وقت بگیرد، اما نتیجه آن‌ چـنان‌ درخـشان‌ اسـت که ارزشش را دارد.

دیوار پشت یک مبل راحتی نیز می تواند محل مناسبی‌ برای نصب گروهی تابلو اسـت .

منبع: https://majmue.com/majale/139-decorasion

 


در غرفه(شرکت تولیدی صنعتی کلار پویا )، در کنار انواع شیرآلات زیبا، چند نوع شیر به چشم م یخورد که جدید و متفاوت م ینمود .به گفته مهندس سعید خرسندی، مدیر فروش و بازرگانی و مدرس دانشگاه کلار پویا تولیدکننده و صادرکننده شیرآلات ساختمانی بهداشتی است و به دلیل همت پرسنل شرکت و تدابیر مدیریت جهت دستیابی به فن آوری مدرن و پیشرفته روز، توانایی تولید و ارایه محصولات با کیفیت و نسل جدید شیرآلات را دارا می باشد.

خرسندی به پیشینه شرکت اشاره کرد و اذعان نمود: جزء اولین تولیدکنندگان شیر اهرمی در ایران هستیم و این پیشرو بودن را در میان تعداد زیادی شرکت استاندارد که در حال حاضر در زمینه شیرآلات فعال هستند، کماکان حفظ کرده ایم. برای مثال در یک سال گذشته » شیرآلات توکار » را برای اولین باردر کشور تولید کرده ایم. وی به برخی ویژگی های این نوع از شیر پرداخت: از نظر قیمت تفاوت چندانی با شیرهای بازار ندارد و زیبایی، دوام و ماندگاری و کارآیی بالا از مشخص ههای آن است؛ چرا که سازه در داخل دیوار قرار میگیرد و بر زیبایی و دوام محصول می افزاید. گارانتی آن تا پایان عمر شیر است و قیمتی برابر یک دهم مدل مشابه آلمانی که در بازار کشور موجود است، دارد. از دیگر ابداعات کلار پویا که مدیر فروش شرکت به آن اشاره نمود شیر سینک دوکاره است که قابلیت دو منظوره بودن، یعنی استفاده از آب شهری و آب تصفیه را داراست. مجزا بودن خروجی آب تصفیه از آب شهری، به طوری که با قرار دادن یک لوله درونی هیچگاه آب تصفیه با آب شهری ترکیب نمی شود .بنابراین آبی که میخوریم از همان قطره اول خالص و تصفیه شده است که نکته بسیار مهمی است. تهاتر سنگ ساختمانی با ملک

کوروش صالحی، مدیر فروش استان مازندران در گفتگوی ما شرکت کرد و گفت: برای تولید شیر، از شمش برنج استفاده می شود که تشکیل می گردد از روی و مس، با درصد سرب بسیار پایین. شمشی که ما در تولید محصولات خود به کار میبریم، از معدن سرچشمه باهنر کرمان به دست می آید؛ استفاده از این شمش که که اکثرا به اروپا و آمریکا صادر می گردد گواهی بر مرغوبیت شیرآلات تولیدی ما و  توان رقابتی آن با شیرآلات وارداتی است.

مسیر آب در دوش های رایج و مورد استفاده، از پایین به سمت بالا است که سبب می شود توان آب گرفته شود و فشار کمتری داشته باشد؛ دست اندرکاران تولید شرکت کلار پویا که اکثرا فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر هستند، به این معضل نیز اندیشیده اند و محصولی را روانه بازار کرده اند که مسیر آب از بالا به پایین است و فشار بیشتری را داراست.

تمامی این محصولات به کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه دریای خزر ارسال میگردند و از استقبال خوبی نیز برخوردار هستند اما با تمامی ویژگی های مثبتی که دارند هنوز آن چنان که باید و شاید در داخل کشور استفاده نمیگردند و شناخته شده نیستند. صالحی دلیل این امر را اینگونه دانست :معمولا شیرآلات در مرحله پایانی ساخت و بعد از مرحله کاشی کاری نصب می شوند اما روند استفاده از شیرآلات توکار برعکس است و باید قبل از مراحل پایانی استفاده گردد. بنابراین تلاش داریم این محصول را که استفاده از آن حق هر ایرانی است، بیشتر و بهتر بشناسانیم.

اما در حاشیه این همایش نمایشگاهی با هدف مذاکرات رو در رو به منظور گسترش بازار و ایجاد ارتباط مستقیم بین متولیان ساخت و ساز کشور با تولیدکنندگان صنعت ساختمان و بررسی زمینه های همکاری های مشترک برگزار شد.

نمایشگاه بیش از یک نمایشگاه جانبی بود و شرکت های بسیاری در آن حضور به هم رسانیده بودند و میزبان مخاطبان متخصص بودند.

نکته قابل توجه حضور فعال و چشمگیر غرفه های خارجی از کشورهای اسپانیا، ترکیه، عراق و ... بود.حضور و بازدید ورزشکاران و فوتبالیست های مطرح کشور از دیگر نکته های قابل توجه نمایشگاه بود.

همچنین در ابتدای نمایشگاه، هیاتی متشکل از مسئولین ایرانی و خارجی از برخی غرفه ها دیدار نموده و مذاکراتی را به انجام رساندند.

ماهنامه ساختمان و تجهیزات روز، به عنوان تنها نشریه حاضر در این رویداد، مورد استقبال گسترده ای قرار گرفت و توانست دراین گردهمایی سهم خود را ایفا نماید.

تعمیر کولرگازی در تهران

تعمیر و نگهداری پکیج در تهران

  پالت پلاستیکی در تهران




کف سازی

شرکت تخصصی در زمینه پوشش های اپوکسی تزییناتی  برای کف سازی در کشور اجرای کفپوش اپوکسی طرح دار برای منزل ، بیمارستان ، کارخانه ، پارکینگ
کفپوش های رزینی شرکت از جنس رزین اپوکسی و پولی یورتان بوده که با توجه به خواص ذاتیِ این مواد و کاربرد های مناسبِ یکپارچگی و بدون درز بودن باعث شست و شوی آسان ، عایق بندی ، ضد باکتری و آب گریزی می شود و همچنین دارای ویژگی های منحصر به فرد زیر است :

 کف سازی بتنی صنعتی کف سازی بتنی سوله و بتنی پارکینگ ،  تحمل ضربه و فشار بالا به طوری که این پوشش را جهت اجرا در صنایع نیز مناسب کرده است و مهمتر از همه ترمیم پذیری این پوشش هاست و بر خلاف سایر کفپوش ها کفپوش آرملات  بدون صرف وقت هر رنگ و طرحی که مد نظرتان باشد قابل اجراست. تهاتر سنگ ساختمانی با ملک

09120576855                    03136411694

اجرای  بتن سخت صنعتی و بتن منقش  بتن اکسپوز   و بتن استامپی

کف سازی/ کف سازی محوطه/ کف سازی ساختمان/ کف سازی حیاط/ /کف سازی محوطه باغ /کف سازی سرویس بهداشتی/ کف سازی باغ/ کف سازی در معماری/ کف سازی پارکینگ/ کف سازی محوطه ویلا/ کف سازی با سنگ/ کف سازی استخر/ /کف سازی اپوکسی/ کف سازی انبار/ کف سازی آشپزخانه/ کف سازی ارزان/ کف سازی بتنی/ کف سازی باغ و ویلا/ کف سازی با سیمان/ کف سازی با بتن/ کف سازی پارکینگ مسکونی/ کف سازی پیاده رو/ کف سازی پشت بام/ کف سازی پارک/ کف سازی پارک ها/ کف سازی توالت/ کف سازی جدید/ کف سازی چیست/ کف سازی حیاط ویلا/ کف سازی حیاط با سنگ/ کف سازی حیاط با سیمان/ کف سازی حیاط با بتن/ کف سازی خیابان/ کف سازی خانه/ کف سازی در ساختمان/ کف سازی در رویت/ کف سازی دامداری/  کف سازی روی فونداسیون /کف سازی روی بام/ کف سازی روف گاردن/ کف سازی زیرزمین/ کف سازی زیر پارکت/ کف سازی سوله/ کف سازی سه بعدی/ کف سازی سنتی/ کف سازی سردخانه/ کف سازی سبک/ کف سازی سالن ورزشی/ کف سازی ساختمان چیست کف سازی سنگی/ کف سازی صنعتی/ کف سازی طبقات ساختمان/ کف سازی طبقات/ کف سازی طبقه همکف/ کف سازی غرفه های نمایشگاهی/ کف سازی غرفه نمایشگاهی/ کف سازی غرفه نمایشگاه/ کف سازی فوم بتن/ کف سازی فضای سبز/ کف سازی کارواش/ کف سازی گاوداری/ کف سازی گلخانه


 

بانک اطلاعات مشاغل مجموعه

 

در سایت مجموعه ; که به جمع آوری اطلاعات مشاغل فعالیت دارد و بک لینک داردبخش حقوقی وکیل خوب در اصفهان ، دانش آموخته رشته حقوق قضائی و دارای پروانه پایه یک وکالت وکلیل در اصفهان آماده قبول پرونده در انواع دعاوی حقوقی، معاملات ، کیفری ، قتل ، خانواده ، ثبتی/انجام کلیه پروژه های کف سازی بتنی صنعتی،کف سازی سوله و پارکینگ در سرتاسر کشور کف سازی کارخانه ،کف سازی پارکینگ ، کف سازی محوطه، کف سازی بیمارستان ،اجرای کف سازی پمپ بنزین ،کف سازی سردخانه ،کف سازی آزمایشگاه و انبار ها/اجرای کفسازی بتنی صنعتی برای سوله و پارکینگ ... بهترین قیمت اجرای بتن سخت صنعتی با گروه صنعتی پالیش بتن، کف سازی برای کارخانه،بتن سخت صنعتی مقرون به صرفه با نگهداری و نظافت آسان اجرای بتن منقش و بتن اکسپوز بهترین قیمت بتن استامپی آرملات و اجرای ارملات قیمت بتن آرملات ، آرملات چیست ، نحوه اجرای آرملات ، قیمت آرملات ، لیست قیمت آرملات ، مشخصات فنی آرملات ، پوشش آرملات ، انواع آرملات /تولید و ساخت و نصب حفاظ روی دیوار ، حفاظ شاخ گوزنی یا نامنظم ، حفاظ نیزار، حفاظ بوته ای ، سرنیزه حفاظ آهنی و حفاظ رو دیواری در تهران ، حفاظ لیلیوم ، تولید کننده حفاظ ساختمان/درب آکاردئونی و در آهنی با بهترین قیمت ، ساخت انواع درب های آکاردئونی و انواع در آهنی حیاط و پارکینگ ،درب آکاردئونی آهنی ورودی ساختمان در اهنی های جدید و قیمت مناسب/ساخت حفاظ پنجره آهنی فرفورژه وساده قیمت مناسب حفاظ پنجره همراه با نصب و رنگ کوره ای انواع حفاظ ساختمان برای روی دیوار و درب ویلایی ساده و فرفورژه/انجام کلیه فعالیت های ساختمانی از قبیل نماشویی شرکت های کار در ارتفاع شرکت کار در ارتفاع کرج پیچ و رولپلاک نما , رنگ کردن نما , نورپردازی و کار در ارتفاع بدون داربست در کمترین زمان و با عالی ترین کیفیت/ بدترین شرکت فروشنده دستگاه دفع حشرات ایران دی اچ شرکت ایران دی اچ دفع حشرات سوسک ریزنظرات درباره دستگاه ایران دی اچ قیمت ایران دی اچ نمایندگی ایران دی اچ قیمت دستگاه فراصوت ایران دی اچ شماره تماس شرکت ایران دی اچ شماره پیامک ایران دی اچ قیمت دستگاه دور کننده حشرات دستگاه دفع حشرات ایران دی اچ دیجی کالادستگاه دفع ساس


 

نظافت نما ساختمان وبازسازیر نما شستشو نما با مواد نانو ونانوپلاس

با گارانتی 3ماهه و6ماهه نصب دکل رادار تابلو دوربین مداربسته

رنگ آمیزی در ارتفاع تمامی کارها در ارتفاع باطناب 

خدمات نما بدون داربست در تهران

 


ارائه کلیه خدمات راپل کار در اراتفاع با طناب

شستشوی نما ،پیچ و رولپلاک نما،شستن نمای ساختمان

نماشویی،رنگ امیزی نما ،به همراه بیمه حوادث

خدمات نما بدون داربست در تهران

 

 


بدون نیازبه داربست 

گروه سازه نوردان  
بدون نیازبه داربست،پیچ رولپلاک نمای ساختمان شستشوی انواع نما
رنگ آمیزی انواع نماوسازه،ترمیم وبازسازی نماهای قدیمی
اجرای انواع پوشش صنعتی،نصب انواع درزانقطاع
مسدودکردن عبورپرندگان مزاحم،نورپردازی انواع نماوسازه
ازتخفیف ویژه برخوردارشوید.

 

 

خدمات نما بدون داربست