سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آگهی مشاغل تهران و اصفهان

بنده سال هاست تولید کننده سنگ مصنوعی هستم و مدتی قبل چندی از دوستان رو به طور اتفاقی دیدم که میخواستن وارد این کار بشن و به من مراجعه کردن و زمانی که حرفا و درد دلاشونو شنیدم دیدم که بازار آموزش کشور ما چقدر بی حساب کتاب و هر دلال از خدا بی خبری هم خودشو به عنوان استاد بزرگ این کار معرفی میکنه و همچین پیاز داغشو زیاد میکنه که انگار قرار چلنجر بسازیم.

کسانی هم که علمی و تجربه ای در این زمینه داشتن چنان وجدان و انصاف رو کنار گذاشته بودن که انتظار داشتن برای یه آموزش یک روزه ساخت سنگ های سمنت پلاست حقوق یک سال یه استاد دانشگاه رو تقدیمشون کنم. البته در بین این افراد و بعضی شرکت ها کسانی هم بودن که مثلا میگفتن آموزش ما یک هفته طول میکشه بعد فهمیدیم که همون آموزشو روزی دو ساعتشو انجام میدن و با کش دادن الکی میشه آموزش یک هفته ای. قیمت های آموزش هم بین 2 تا 4 میلیون بود. خلاصه چنان بازار بی صاحبی هست که هر کسی که بخواد وارد این کار بشه حسابی گیج میشه و باید یه چند میلیونی خرج کنه تا بفهمه داستان چیه.

صنایع سنگ مرجان عرضه کننده انواع سنگ ساختمانی تراورتن ،گرنیت و مرمریت  صادرات سنگ نمای ساختمان و سنگ کف ، فروش سنگ نمای تراورتن لوکس و با کیفیت