سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آگهی مشاغل تهران و اصفهان

ابتدا به معرفی رستورانی میپردازیم که میتواند با بیشترین امکانات همه سلیقه ها را راضی کند

رستوران سوپر لوکس وی آی پی در دو شعبه

بهترین رستوران های اصفهان

بهترین رستوران های اصفهان

رستوران وی آی پی شعبه یک   آدرس: خیابان چهارباغ بالا ،مقابل مجتمع کوثر،مجتمع باران

 رستوران وی آی پی شعبه دو   آدرس: مقابل شهرک سپاهان شهر،سیتی سنتر،طبقه همکف

رستوران وی آی پی ، به عنوان یک رستوران سلف سرویس سوپر لوکس ،یکی از بهترین رستوران های اصفهان است که هرگونه غذای ایرانی و فرنگی،انواع سالاد و دسر، و نوشیدنی‌های سرد و گرم را با کیفیت خیلی خوب سرو می‌کند. همچنین این رستوران دارای موسیقی زنده میباشد و برای تولد عزیزان و مراسم گرفتن گزینه خوبی است.با وجود کیفیت عالی غذا و محیط شیک ، از قیمت های ایده آلی برخوردار است

بهترین رستوران‌های اصفهان کدامند؟

شاید این حرف اغراق به نظر برسد ولی اصفهان آنجایی است که غم‌ از آدم رخت می‌بندد و آنقدر چیزهای دیدنی در آن هست که فرصتی برای غصه باقی نمی‌گذارد. می‌توانی در کوچه پس کوچه‌ها و خیابان‌هایش ساعت‌ها راه بروی، در میدان نقش جهانش روی چمن‌ها ولو شوی و کالسکه‌ها را تماشا کنی، در بازارش ساعت‌ها بچرخی، در کافه‌ها و شربتخانه‌هایش گذشت زمان را احساس نکنی و همه اینها وقتی زاینده‌رود پرآب باشد تکمیل می‌شود و شهر بی‌نقصی پیش رویت قرار می‌گیرد. اصفهان شهر بزرگی است و همان اندازه که آدم دلش می‌خواهد جاهای دیدنی و بکرش را ببیند دوست دارد از خوردنی‌هایش هم لذت ببرد. جدا از دوغ و گوش‌فیل و بریانی که مختص اصفهان هستند، سوالی که با سفر به این شهر برای مسافرانش پیش می‌آید این است که کدام رستوران غذای بهتری دارد؟

 

غذای ایرانی کجا بخوریم؟

شهرزاد

محال است آدم اصفهان برود و از خیر رستوران شهرزاد بگذرد، یعنی اینطور بگوییم که سفر به اصفهان با شهرزاد گره خورده. رستورانی پر از آیینه‌کاری و نقاشی‌‌های دیواری که از سال 1346 در خیابان دلنشین و پر دار و درخت چهارباغ عباسی قدم علم کرده و خود مثل موزه‌ای تاریخی می‌ماند. جدا از اینها شهرزاد با دیدنی‌های تاریخی اصفهان مثل زاینده رود و پل خواجو و هتل‌های اصفهان مثل هتل عباسی هم  5 دقیقه بیشتر فاصله ندارد. در این رستوران ته‌چین و باقالی پلو با ماهیچه حرف اول را می‌زند، هرچند بقیه غذاهایش هم لذیذ است و مثلا اگر دلت ته چین نخواست می‌توانی زرشک پلو با مرغش را امتحان کنی. همه چیز در اینجا تکمیل است، قیمت‌ها با توجه به کیفیت غذاها گران نیست و تنها عیبی که وجود دارد شلوغی زیاد از حد شهرزاد است که گاهی باید زحمت ماندن در صف‌های طولانی را به جان بخری، البته جای نگرانی نیست چون هرساعت از روز که بروی غذا هست، یعنی قبل از 11 شب.

رستوران جارچی باشی: دلتان می‌خواهد در یک حمام تاریخی عصر صفوی غذا بخورید؟ جایی که پر از حوضچه و فواره و طاق‌نماهای تو در توست و وقتی غذا می‌خورید صدای دلنشین آب را بشنوید؟  پیشنهاد ما رستوران جارچی‌باشی در خیابان سپه و بعد از بازار بزرگ حکیم و نزدیک هتلهای اصفهان است. تا قبل از سال 1382، جارچی باشی هنوز حمام بود و با این کاربرد مورد استفاده قرار می‌گرفت اما بعد از فرسودگی امکاناتش درهایش بسته شد تا اینکه در سال 1382 عملیات بازسازی‌اش شروع و در نهایت در سال 1390 درهایش به روی گردشگران باز شد. رستوران جارچی باشی منوی کاملی دارد، از بریانی بگیر تا ماهی و میگو که همگی در ظروف مسی آورده می‌شوند، ولی مشتریان جارچی باشی از کوفته تبریزی‌ها و کباب‌هایش خیلی تعریف می‌کنند. جارچی باشی رستوران چندان گرانی نیست، به اضافه اینکه بعد از غذا هم می‌شود در میدان نقش جهان که همان نزدیکی ا‌ست پیاده روی کرد.

خوان گستر

رستوران خوان‌گستر: خیابان جلفای اصفهان پر از کافه و رستوران و شربتخانه است و رستوران خوان گستر هم که بین اصفهانی‌ها و مسافران آن طرفدار زیاد دارد در این خیابان قرار گرفته. می‌شود در کوچه پس کوچه‌های جلفا قدم زد و بعد غذا را در رستوارن شیک خوان گستر صرف کرد. جایی که میز اردور پر و پیمانی دارد و هم غذاهای ایرانی و هم خارجی سرو می‌کند و دیوارهایش مزین به عکس استادان موسیقی ایران است. کباب‌های خوان گستر حرف ندارد، چلوماهی‌اش لذیذ است و خورشت ماست خوبی هم می‌شود در آن خورد هرچند که باید خوب هم خرج کرد. خوان گستر به جز جلفا در سیتی سنتر اصفهان هم شعبه دارد. شعبه جلفا از سال 1375 کارش را شروع کرده و شعبه سیتی سنتر در اتوبان شهید دستجردی، رو به روی ورودی جنوبی سپاهان شهر، جدیدتر است.

بریانی کجا بخوریم؟

بریانی

نمی‌شود اصفهان رفت و بریانی‌اش را امتحان نکرد به خصوص بریانی حاج محمود در بازار بزرگ اصفهان با عمری صد ساله. حاج محمود نزدیک میدان عتیق قرار دارد و نرسیده به کوچه حمام شیخ بهایی، جایی که اصفهانی‌ها به آن بازار ریسمون می‌گویند، می‌شود آن را از شلوغی‌اش شناخت. در اینجا حداقل 600 دست بریان در روزهای عادی و بیش از هزار دست در روزهای جمعه در2 نوبت ظهر و شب پخته می‌شود و همه این پروسه را می‌شود از نزدیک دید. گوشت را در ظرف مخصوص می‌پزند و بعد در سینی بزرگ، سبزی و ادویه‌های مختلف و دارچین به آن اضافه می‌شود. سرخ کردن بریانی در کفگیر مخصوص بریانی اصفهان، اصلی‌ترین نکته تهیه آن است. در حاج محمود علاوه بر بریانی، آبگوشت بریانی هم عرضه می‌شود، فقط باید این را هم بگوییم که بریانی غذای سنگینی است و زود آدم را سیر می‌کند و قبلش باید صبحانه را سبک خورد یا دونفری یک بریانی سفارش داد، وگرنه بدون اغراق تا شب نمی‌شود لب به چیزی زد. برای خوردن بریانی حاج محمود زود باید جنبید که تقریبا ساعت دو سه تمام می‌شود.

اعظم: حاج محمود تنها بریانی اصفهان نیست که عمری صد ساله دارد و بریانی اعظم از سال 1295 در کنار آن جزو قدیمی‌هاست که تقریبا به همان شیوه حاج محمود درست می‌شود و به آن نعنا و زعفران هم می‌زنند و بعد از آماده شدنش تکه‌ای جگر رویش می‌گذارند و با خلال پسته و بادام تزئینش می‌کنند و در نان سنگک دست مشتری می‌دهند. بریانی اعظم سه شعبه دارد. شعبه اول آن در دروازه دولت، ابتدای چهارباغ عباسی (پائین) تنها امکان بیرون‌بر دارد ولی دو شعبه دیگر در خیابان مسجد سید و دیگری در خیابان کمال اسماعیل مجهز به سالن غذاخوری هم هست.

فست‌فود کجا بخوریم؟ 

آرابو

در بین فست‌فودی‌های اصفهان، فست‌فود‌های ارمنی حرف اول را می‌زنند و خیلی‌ها می‌گویند ارمنی‌ها این برد را مدیون کیفیت سوسیس و کالباس‌هایشان هستند. سوسیس و کالباس‌های ارمنی مزه متفاوت و خوش طعم‌تری نسبت به نمونه ایرانی‌اش دارند و این را فست‌فودبازها خوب می‌دانند. پیشنهاد ما برای خوردن فست‌فود در اصفهان ساندویچی‌های کارن، آرابو و پیتزا گارنی است که دو تا از آنها در نزدیکی خیابان جلفا قرار گرفته. اگر دلتان ساندویچ خوش طعم در نان سفید یا بولکی بخواهد، می‌توانید کارن را در محله سنگ‌تراش‌های اصفهان انتخاب کنید. در اینجا همه ساندویچ‌ها خوش طعم‌اند، بخصوص کالباس‌ها و سوسیس بندری‌اش که طعم تند خوشایندی دارد. اگر دلتان رست بیف خوب بخواهد می‌توانید ساندویچی آرابو در منطقه جلفا را انتخاب کنید. مدیریت آرابو را خانمی به نام مادام برعهده دارد که خودش همیشه در ساندویچی حضور دارد و به همین دلیل روی کیفیت ساندویچ‌ها نظارت می‌کند و در نتیجه ساندویچ بد دستتان نمی‌دهند هرچند بعضی‌ها می‌گویند قبل‌ترها کیفیت ساندویچ‌ها بهتر بود و الان رقبا حرف‌های بیشتری برای گفتن دارند. اگر هم هوس پیتزا کردید، پیتزایی را امتحان کنید که در کمتر جایی می‌شود نمونه‌اش را خورد، به جای نان‌های ضخیم در نان بسیار نازک پخته می‌شود و طرفدارانش می‌گویند اولین پیتزای ایران است: پیتزا گارنی در خیابان نظرشرقی، نزدیک میدان جلفا.

 

 

رستوران در اصفهان،رستوران با موسیقی زنده در اصفهان بهترین رستوران اصفهان، رستوران خوب در اصفهان، لیست رستوران های اصفهان و معروف ترین رستوران های اصفهان و رستوران های معروف اصفهان