سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آگهی مشاغل تهران و اصفهان

 

فن کویل دیواری


 فن کویل دیواری یکی دیگر از انواع فن کویل های مورد استفاده در ساختمان های تجاری و اداری است. فن کویل های دیواری جمع و جور، کم حجم و بسیار زیبا هستند و در زیبایی عملکرد منحصر به فردی دارند. انواع مدل های متعدد فن کویل از نوع دیواری با توجه به ظرفیت و قدرت هوادهی تولید و عرضه می شوند. با استفاده از این فن کویل ها می‌توانید سرمایش و گرمایش مورد نیاز ساختمان را تامین کنید.
فن کویل های دیواری بر اساس طراحی منحصر به فردی که دارند، قادرند در سریع ترین زمان ممکن و سرمایش و گرمایش مورد نیاز محیط را با کیفیتی بالا تولید کنند. این فن کویل ها سیستم فیلتراسیون قوی دارند؛ بنابراین این قدرت را دارند که هوا را از انواع آلودگی ها، گرد و غبار و ذرات معلق پاکسازی کرده، سپس هوایی تازه و مطبوع در محیط انتشار دهند.
به علت اهمیت زیادی که فن کویل های دیواری در تامین هوای مطبوع ساختمان های مختلف دارند، در این مقاله قصد داریم تا در خصوص ویژگی ‌های فن کویل دیواری، عملکرد و اجزای آن مطالب مفیدی بیان کنیم. اگر در خصوص فن کویل های دیواری سوالی دارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تولید کننده دستگاه های تهویه مطبوع مشاهده امکانات خطوط تولید شرکت تک سارال

چیلر تراکمی آب خنک

داکت اسپیلت زانتی

چیلر تراکمی هوا خنک

ایرواشر

مینی چیلر

فن کویل سقفی

 

آشنایی با فن کویل دیواری
فن کویل های دیواری در صورتی که به طور ناگهانی خاموش یا قطع شوند به صورت خودکار با همان تنظیمات قبلی راه اندازی می شوند. همچنین کاربران می ‌توانند در راحت ترین حالت به آسانی با استفاده از ریموت کنترل بی سیم دستگاه را تنظیم کنند. ریموت بی سیم این امکان را به کاربران می دهد که در 24ساعت شبانه روز به طور دلخواه، هر زمان که دلشان بخواهد بتوانند دستگاه هواساز را خاموش و روشن کنند.
فن کویل دیواری قابلیت تعمیر و نگهداری آسانی دارد. همچنین این سیستم ها مجهز به جعبه برق ضد حریق هستند. هنگامی که فن داخلی دستگاه هواساز با سرعت بسیار بالایی کار می کند، علاوه بر اینکه میزان مصرف برق کاهش می یابد، صدای کمی نیز در محیط ایجاد می شود. زمانی که دمای محیط متعادل می شود دستگاه به حالت خواب می رود. این عملکرد در فصول گرم سال به طور اتوماتیک سرمایش را افزایش داده، سپس دما را ثابت نگه می دارد. حالت خواب موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و ایجاد آسایش و راحتی برای کاربران می شود.
فیلترهای مورد استفاده در فن کویل های دیواری قابلیت شستشو دارند و بسیار مقاوم هستند به صورتی که چندین سال می توانید از این فیلترها جهت تولید هوای پاک بهره ببرید. از دیگر ویژگی های فن کویل دیواری می توان به فین های آلومینیومی مورد استفاده در دستگاه اشاره کرده. طراحان برای اینکه دستگاه هواساز بتواند عملکرد بالایی داشته باشد از فین های آلومینیومی جهت افزایش سرعت و تبادل حرارتی در فن کویل ها استفاده کرده است.
 تمامی فن کویل های دیواری حالت سه سرعته دارند؛ بنابراین کاربران می توانند مطابق با ارتفاع سقف جریان هوا را تنظیم کنند. همچنین فن های مورد استفاده در این هواساز ها امکان هوادهی بالا با صدای کم را داشته و قادرند به طور یکنواخت هوای سالم و تمیز تولید کنند.

قیمت فن کویل دیواری
هزینه خرید فن کویل دیواری با توجه به برند و کشور سازنده، نوع و مدل دستگاه، ظرفیت، قدرت موتور و ابعاد آن تعیین می شود. به علت نوسانات موجود در بازار خرید و فروش انواع فن کویل های دیواری توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاوران ما در کارخانه تولید سیستم های تهویه مطبوع تک سارال تماس بگیرید. انواع فن کویل های دیواری به صورت اینترنتی در فروشگاه ما به فروش می رسد. با مراجعه به بخش محصولات می توانید ضمن مشاهده انواع فن کویل های دیواری، سقفی، زمینی و... از جزئیات و قیمت خرید آن ها نیز مطلع شوید. بعد از مشاهده دستگاه و جزئیات آن در صورت تمایل می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید. تمام سفارش های مربوط به فن کویل دیواری بعد از ثبت در سریعترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال می شود.

نصب فن کویل های دیواری
فن کویل های دیواری به صورت روکار نصب می‌ شوند و به علت جمع و جور بودن فضای کمی اشغال می ‌کنند. نصب و سرویس این دستگاه های هواساز بسیار آسان است. فن کویل دیواری به این دلیل که در معرض دید قرار می گیرد بسیار زیبا و کاربردی طراحی می شود.
به علت اهمیت زیادی که نصب فن کویل های دیواری در کارکرد آنها دارند، باید از افراد آموزش دیده و ماهر جهت نصب آنها کمک بگیرید. افراد ماهر و آموزش دیده به علت تجربه و اطلاعاتی که طی سال ‌ها فعالیت خود در خصوص نصب، سرویس و تعمیر انواع فن کویل های دیواری داشته اند، با تمام جزئیات کار آشنا هستند و اگر در روند نصب دستگاه مشکلی پیش بیاید به راحتی می توانند آن را حل کنند.
اما برخی افراد به دلیل هزینه‌ های مربوط به نصب ترجیح می دهند با پرداخت هزینه ای اندک از افراد تازه کار جهت نصب، تعمیر یا سرویس این دستگاه هواساز کمک بگیرند. به هیچ عنوان نباید کیفیت را فدای قیمت کنید. چون که نصب فن کویل دیواری تاثیر زیادی در روند تولید سرمایش و گرمایش مورد نیاز ساختمان دارد.
 اگر یکی از مراحل مربوط به نصب ایراد داشته باشد حتماً در آینده عملکرد دستگاه با مشکل روبرو خواهد شد. در این صورت ممکن است برخی از قطعات آسیب ببینند و شما مجبور به پرداخت هزینه های زیادی جهت تعویض و تعمیر فن کویل کانالی خواهید بود. برای جلوگیری از این مشکل در همین اول کار بهتر است از خدمات افراد متخصص جهت نصب انواع فن کویل بهره ببرید.

فن کویل دیواری یکی دیگر از دستگاه های هواساز است که از دو قطعه اصلی فن و کویل در کنار یکدیگر تشکیل شده است. این دستگاه از سیستم فیلتراسیون قوی برخوردار است که می ‌تواند هوای مورد نیاز ساختمان را از انواع آلودگی ها پاکسازی کرده سپس در محیط انتشار دهد.
برای خرید این دستگاه می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید.
 اگر در خصوص عملکرد، اجزا و ویژگی های فن کویل های دیواری سوالی دارید، بهتر است با استفاده از شماره های زیر با ما تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.